webbylix Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg holder på å lære meg Java, men føler det er litt ensformet og kjøre programmet i terminalen. Jeg vil gjerne utvikle et program som er mer visuelt og vises som et desktop-program. Hvordan gjør man dette? Takk på forhånd Endret 4. august 2013 av webbylix
webbylix Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Jeg tror jeg fant det ut: http://www.centerkey.com/mac/java/
webbylix Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 Noen som vet om noen app på Mac App Store som er skrevet i Java? Eller har det ikke noe å si om appen er skrevet i Java?
quantum Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 (endret) Høres ut som du lurer på to ting 1) hvordan pakke en java-app for mac 2) hvordan lage et java gui sitstnevnte har minst tre svar a) Swing som er Java's gui-bibliotek b) gwt som er Eclipse-utgaven av det samme c) Java FX som er ... google selv. De beste eksemplene på hvor bra gui du kan skrive i java er egentlig java-ide'er som eclipse, intellij og netbeans. disse verkrtøyene hjelper deg også å lage tilsvarende gui selv. Endret 4. august 2013 av quantum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå