Gå til innhold

FIFA13- PS3 - Trenger spillere til nytt lag på PRO CLUBS FIFA13- PS3


LEXZAN

Anbefalte innlegg

Hei. Scandinavia XI er en nyoppstartet klubb av meg (GROV1SEN) og Endre (LFCEndre), som søker nye spillere.

Vi har planer om å danne et godt norsk/skandinavisk lag, som spiller fin ballbesittende fotball.

For øyeblikket ser vi etter spillere i alle posisjoner på banen.

Ambisjonene våres er å bli et stabilt 1.div lag, som spiller leken fotball.

Bare å ta kontakt om du skulle lure på noe eller være interessert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja, eg ser på meg selv som en decent spiller. Og er forskjell på hva eg får til med en pro som er under 83 i level enn en som er 85+.

 

Du kan være god, men når fyren din ikke klarer dempe, sentre eller skyte og ikke har styrke til å holde seg på bena i dueller så spiller det liten rolle hvor god han som sitter med kontrolleren er.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men det har mye å si hvor god pro'en er uansett. Hadde 100% på pro'en både på Fifa 11 og 12, mangler rundt 80 bragder iår og det er helt latterlig hvor dårlig proen min i karriere modus er kontra online proen.

 

Føltes som eg aldri hadde spilt Fifa før de første kampene i karriere før eg gikk opp noen levler.

Lenke til kommentar

PSN: DBM1604. 84 rated og SDM, evt SM eller SOM.

 

Sikkert en fordel med Skype for å få organisert alt sammen, du kan evt adde brickw1.

 

Heisann. For øyeblikket bruker vi mikken via ps3. Du kan adde LFCEndre på ps3, så kan vi teste litt når vi er pålogget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...