Gå til innhold

Legg til fjern!


Anbefalte innlegg

I kontroll panel er det en fil som heter Legg til fjern som sikkert alle her vet.

 

Men jeg har noe der som må vekk. Og hvis jeg trykker på Fjern så vil den ikke uinstallere. Det kommer opp error! Men jeg veit at man kan slette det hvis jeg går på

 

Kjør -

 

Skriver : Regedit .

 

Så skal dem ligge der inne et sted. Det eneste problemet er at jeg har ikke peiling på hvor jeg skal lete. Noen som veit hvor jeg kan finne det?

 

Bruker Windows XP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har hendt meg et par ganger også, og da har jeg rett og slett installert programmet på nytt, for så og avinstallere det igjen. begge gangene har det virket.

 

Vær ytterst forsiktig med Regedit hvis du ikke vet hva du driver med. Feil sletting her kan få fatale konsekvenser for maskinens stabilitet.

 

P.S. Hvilket program er det du ikke får slettet?

Lenke til kommentar

Hey

 

Du kan bruke et program som heter Wincleaner. Dette programmet fjerner det meste av linker og programmet som er skadet eller fjernet på feil måte. Her kan du også søke i registry og finne hva slags filer som er skadet. Deretter kan du slette disse.

 

Anbefales på det varmeste. Har løst mitt problem hvertfall.. Programmet koster penger, men jeg tror det finnes demo versjon ut på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...