Gå til innhold

AIDAcara x 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte bilder av herligheten! :)Javisst er de vakre, og i dette tilfellet så liker jeg spesielt godt V3(den veldreide hekken).... ;) PS!La forresten ut et bilde av AIDAsol for noen uker siden (hvis du husker)...., er vel kanskje søsterskipet... ? http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/aida/1185228

 

Ja, de er tre stolte tyskere..utrolig herlige vakre dronninger !!!

Lenke til kommentar

Ja, dette er et vakkert skip, Terje og artig med øye og munn som er påmalt :)

Versjon 1 og 3 er ok komponert og brukbart eksponert, bortsett fra noe støy og noe dårlig detaljgjengivelse hvor noe halo avslører for hard oppskarping.

Versjon 2 opplever jeg som om et rescue-prosjekt med ghosteffekter, en himmel uten dybde og at du har vært noe hard i oppskarping og annen etterbehandling.

Komposisjonen som ser tilfeldig ut kunne nok vært bedre.

 

Noen ganger kan det lønne seg å ikke legge ut så store bildefiler om kvaliteten ikke ble opptimal :)

Lenke til kommentar

Ja, dette er et vakkert skip, Terje og artig med øye og munn som er påmalt :)Versjon 1 og 3 er ok komponert og brukbart eksponert, bortsett fra noe støy og noe dårlig detaljgjengivelse hvor noe halo avslører for hard oppskarping.Versjon 2 opplever jeg som om et rescue-prosjekt med ghosteffekter, en himmel uten dybde og at du har vært noe hard i oppskarping og annen etterbehandling.Komposisjonen som ser tilfeldig ut kunne nok vært bedre.Noen ganger kan det lønne seg å ikke legge ut så store bildefiler om kvaliteten ikke ble opptimal :)

 

Enig Birger, var litt vel ivrig !

Lenke til kommentar
Ja, dette er et vakkert skip, Terje og artig med øye og munn som er påmalt :)Versjon 1 og 3 er ok komponert og brukbart eksponert, bortsett fra noe støy og noe dårlig detaljgjengivelse hvor noe halo avslører for hard oppskarping.Versjon 2 opplever jeg som om et rescue-prosjekt med ghosteffekter, en himmel uten dybde og at du har vært noe hard i oppskarping og annen etterbehandling.Komposisjonen som ser tilfeldig ut kunne nok vært bedre.Noen ganger kan det lønne seg å ikke legge ut så store bildefiler om kvaliteten ikke ble opptimal :)
Enig Birger, var litt vel ivrig !

Ja det er fort gjort og også noe jeg kjenner meg igjen i - og vi er jo alle bare mennesker og ikke roboter :)

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...