Gå til innhold

Twitter client?


TJen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen her som har noen gode forslag til en twitter klient som jeg kan bruke?

 

Før så pleide jeg å bare lese twitter-meldingene som rss-feeds i opera, men av en eller annen idiotisk grunn så er rss-support blitt fjernet fra den siste twitter APIen.

 

tdash.org har vært en brukbar erstatter så langt, men tdash viser bare normale twitter-meldinger og reply-meldinger til andre folk jeg allerede følger. Hadde tdash kunne vist absolutt alle twitter-meldinger postet av de jeg følger, altså absolutt alle reply meldinger også, så ville tdash vært nærmest perfekt, men det kan den altså ikke.

 

Det jeg er ute etter er altså en twitter klient som viser absolutt alle meldinger postet av de jeg følger, helst i liste visning, og med mulighet til å markere tweets som "lest".

 

Er det noen her som kjenner til en slik twitter klient?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser problemet ditt, brukte clienter før men gikk over til nettsiden av en eller annen grunn. Men kan råde TweetDeck. Atm eier twitter tweetdeck men den tillater fler koloner med forskjellige meldinger og kontoer. Du kunne følge folk via TweetDeck før. Personlig er TweetDeck veldig bra ettersom det finnes som app til chrome.

 

Google litt og etterforsk eller så har du HootSuit, denne har jeg ikke brukt noe så kan ikke gi noen tips der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...