Gå til innhold

Endre anbefalte snarveier på Galaxy (Samsung Galaxy Mega)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det er begrensninger i dagens software i S4 mm.

 

Yeah, unfortunately they removed the ability to enable/disable Page Buddies (in the case of the S4, it's just the headphones). If you don't want to disable it, there's also no way to customize which shortcuts appear there (that wasn't in the Note 2 nor S3 nor updated JellyBean devices either). What it does is show you the apps you used the most on WHILE wearing headphones on your last session. So, if when you plugged your headphones on you used Facebook and GMail more than the music app, those two are gonna show up first.
Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Ahaha. Så det i sitatet du la ut. Hadde jeg bare brukt hodetelefoner en gang til hadde jeg skjønt hvordan man endrer snarveiene. Bare å starte og bruke Spotify i mens man har i hodetelefoner det, så dukker den opp neste gang.

 

Annet enn det så synes jeg det er greit med anbefalte snarveier i varslingene. Synd for de som skulle vært foruten da.

Endret av Knut Remi
Lenke til kommentar

Jeg ser nå at du hadde Galaxy Mega, men det er samme leksa der som for de andre galaxyene.

Det går forøvrig an å fjerne anbefalingene, men det kreve at man går inn manuelt i en config-fil og stopper "page buddy". Det er nå uansett ikke særlig plagsomt å få opp noen anbefalinger synes jeg ;)

 

Hvordan synes du Mega er å holde under telefonsamtaler? Jeg har selv prøvd en telefon med 5,8" og synes den er i grenseland når det gjelder behagelig grep. Men det må jo være fint med stor skjerm til andre ting ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte den fordi det var vondt å holde Galaxy Tab 2 7.0 med en hånd på baksiden, og fordi det var vondt å holde den med fingertuppene på rammen i landskapsmodus.

 

Annet enn det, så synes jeg det er ganske komfortabelt å holde den når jeg ringer. Men hadde den vært bredere hadde den vært i veien for brillene mine.

 

Savner bare muligheten til å betjene hele skjermen med en hånd fra den gamle mobilen min. Men jeg synes den store skjermen og alt som får plass på den gjør opp for det.

Endret av Knut Remi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...