Gå til innhold

GTA IV/TLAD endringer i mapen


Anbefalte innlegg

Hei jeg har nettopp kjøpt The lost and damned pakken til gta iv. Jeg lå merke til at det har kommet flere motorsykler biler og våpen. Men noe jeg også la merke til at det har dukket opp noen ekstra parkeringsplasser nede ved helikopter depoet på øya midt i.

 

Er dette alle endringene, og hva er vitsen med å redigere mappen, for bare en parkerings plass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jeg skriver en del skrivefeil. Det jeg mente med mappen, var kartet eller liberty city :). Jeg kjøpte spillet på ps store så jeg hakke mulighet til å gå tilbake til Nicko.

 

Men Rockstar har lagt til 2nye en ved helitour, som jeg sa og en i nærheten av golfbanen... men hvorfor?

 

 

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje det var noen oppdrag i Gay Tony (som det nederste bildet er fra) hvor man parkerer bilen der før man "låner" et helikopter. Mulig jeg husker feil der. Men de har også gjort det enklere å kjøre bilen rett inn til helipaden ved å åpne opp litt på venstre side av den byggingen. Akkurat det funker veldig greit i multiplayer når man trenger rask tilgang til et helikopter.

1sFWCOlh.pngRujU4BSh.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...