ole_marius Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Hei, har problemer med Steinberg CI1 og Sequel 3 som jeg kjøpte i dag. Problem 1: Når jeg kjører Sequel 3 så tvinger programmet all lyd av på resterende av maskinen, kan ikke spille av musikk, filmer, lyd fra youtube etc. Problem 2: Maksinen registrerer at CI1 er avspillerenhet og jeg kan fint spille av ren gitarlyd fra windows sin lydavspillingsprogram, men i Sequel 3 får jeg kun en høy lyd/pipelyd når jeg velger CI1 som output for lydopptak. Har prøvd å dra ut gitaren og lyden forsvinner ikke. Problem 3: Av og til nekter Sequel å finne noe som helst innput for lydopptak, for bare "no bus" på knappen jeg må trykke på for å velge lydinnspillingskilde. Forslag til hva jeg kan prøve på? HAr oppdatert USB driveren til CI1, skru maskinen av/på flere ganger, holder på nå å reinstalerer Sequel 3 som siste utvei... Endret 11. juli 2013 av ole_marius
Nacalai Skrevet 12. juli 2013 Skrevet 12. juli 2013 1: Det er sånn det funker med MIDI enheter og asio4all, alt lyd blir stengt av bortsett fra i selve programmet. Det funker ikke hvis det er andre lyder som avspilles. Resten er jeg usikker på : /
ole_marius Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Skrevet 12. juli 2013 1: Det er sånn det funker med MIDI enheter og asio4all, alt lyd blir stengt av bortsett fra i selve programmet. Det funker ikke hvis det er andre lyder som avspilles. Resten er jeg usikker på : / Var innom foretingen og fikk opplæring og veiledning til hva som var galt, så nå funker det. Eneste som gjenstår er å lære å bruke det, samt finne ut hvorfor det er litt dårlig lydkvalitet gjennom mine headsett. Men tror jeg skal klare det selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå