Gå til innhold

Galaxy S3 - Sudden Death


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en Samsung Galaxy S3 som jeg har problemer med, den vil rett og slett ikke starte. Det skjedde helt plutselig og jeg har helt ærlig ikke aning hvorfor den plutselig har dødt helt.

 

Det hele startet når jeg voknet en morgen for ca 3 dager siden når jeg skulle sjekke telefonen, men ikke fikk noe svar siden den var helt svart. Den fungerte helt fint kvelden før når jeg la meg og den har ligget i ro på nattbordet mitt gjennom hele natten.

 

Jeg var på Euronics og de sa at om de skulle sende den inn så får ikke jeg noe igjen på garantien, på grunn av at skjermen på telefonen er skadet. Så i staden for å sende den inn der så fikk jeg en som jobber på Tekniker24 til å se på den.

 

Når jeg leverte den så sa han at grunnen til at den har dødt er mest sansynlig skjermen pga der er noen sensorer under osv, men dette var altså ikke grunnen. Han har opnet telefonen og sett rundt i den, når jeg hentet den i dag så sa han at det ikke var noe han kunne gjøre med den fordi den rett og slett er død.

 

Han sa at jeg burde ringe Samsung siden dette faktisk er noe jeg burde få igjen på garantien, han sa at Samsung Galaxy S3 har ett kjendt problem hvor plutselig telefonen dør og jeg har lest litt om dette på google, er tydligvis mange andre som har fått dette ''Sudden Death'' problemet.

 

Er det noen som vet noe om dette? Kanskje opplevd det? Er dette noe jeg skal få på garantien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er skjermen skadet (sprekt/knust) har telefonen slagskader og garantien bortfaller, det er sant at flere S3-modeller har død over natten, ikke et kjempe utbredt problem, men nok til at det har fått en del oppmerksomhet, er også kjent som "sudden death syndrom" på en del forum rundt omkring.

 

Har selv opplevd dette med min S3 i desembler i fjor, telefonen lå til lading om natten, når jeg våknet lyste led lampen blått og telefonen var helt død. Sendte den inn på service hvor de byttet hovedkort og sendte den tilbake.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg vet så har jeg oppdatert telefonen i løpet av den tiden jeg har hatt den etter jeg kjøpte den, men om jeg har den spesifikke oppdateringen der vet ikke jeg.

 

Jeg har rotet litt rundt med custom rom, kernel og slike ting som resulterte med at jeg ikke fikk offisielle oppdateringer. Så jeg har ikke hatt noen offisielle oppdateringer på flere måneder.

 

Det du beskriver Backpfeifengesicht, er NØYAKTIG hva som skjedde med meg. Telefonen var til lading og når jeg voknet så lyste led lampem blått, men telefonen var helt død.

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...