Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For meg betyr frihet mye men å ikke få lov til å kjøpe sex ser jeg ikke på som en frihetsberøvelse.

 

For de som ser på det som en frihetsberøvelse må spørre seg selv om den lille saken ved friheten er verdt at jenter (også mindreårige) og kvinner blir kidnappet, bortført og tvunget til sexsalg.

 

Sexsalg er ikke det samme som menneskehandel. Det er i beste fall en logisk glitch i ditt hode.

 

Ja, det er mange tilfeller av dette i sammenheng med sexsalg, men sexsalg i seg selv har nada med dette å gjøre. Ønsker du et forbud så kan da det være mot menneskehandel.

 

Hvis jeg går og selger min seksuelle tjenester til noen så har det ikke forekommet noe menneskehandel. Hvorfor mener du da at dette skal være forbudt?

 

Også kan du jo stille deg selv spørsmålet om hvor mye et forbud egentlig løser? Får du mer eller mindre oversikt hvis du kriminaliserer noe?

 

Hehe, det verste med den kommentaren at du forteller verden at du er en idiot... LOL/ikke sarkasme

 

Dude, skaff deg et litt mer nyansert bilde av verden. Det høres ut som du sitter fast i 60-70 tallet. Richard Nixon er ikke president lenger.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...