Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Hvordan finne brukernavn for privat ADSL-abonnement hos NextGentel?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet en stund og forsøkt å logge meg inn på 'Min side' hos NextGentel, men fortsatt uten suksess.

 

1. Jeg har spammet ned både mine egne og andres eposter med "Fant ikke brukernavn...blablabla"-epost i forsøk på å finne den epost-adressen som det ble registrert med (med og uten oppgitt kundenr. i nettsiden).

 

2. Jeg har prøvd forskjellige brukernavn (alt fra admin og kundenr med små endringer til serienr. og/eller andre tall+bokstav-rekker som var på finne enten i konfigurasjonsfilen for ruteren eller notert fysisk på en lapp under ruteren).

 

3. Som brukernavn prøvde jeg ulike varianter av det som ville vært først i starten på broadpark-epostadressen (dette er vel en tjeneste som ikke er tilgjengelig lengre, men shit au).

 

Alt jeg har er kundenr, som stod på faktura. Brukernavnet står der ikke, uansett hvor mange ganger NextGentel hevder dette via nettsidene.

 

Verken epost-adresser eller telefonnumre ser ut til å være registrert hos NextGentel (noe de var før).

 

Så nå er jeg åpen for forslag og tips. I verste tilfelle må jeg ringe dit kl. 10 imorgen, vente 20 min i telefon og sikkert prate med 5-6 forskjellige (brødgjøker) før det blir ordning på sakene.

 

(Jeg hater å prate i telefon, det er for slitsomt)

Endret av droidy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er kunde hos Nextgentel, og i mitt tilfelle er brukernavnet den første bokstaven i fornavnet, hele mellomnavnet og første bokstav i etternavnet.

 

Brukernavnet mitt pleier alltid stå under kundenr på faktura, slik ser det ut:

 

Hei, Navn

Kundenr: 0000000

Brukernavn: XXXXXXX

 

Du finner nå spesifisert faktura på https://www.nextgentel.com/minside/kundeforhold/faktura/?.........

Her finnes også saldo- og fakturahistorikk, valg av forfallsvarsling, utskriftsvennlig versjon av fakturaen, samt tilgang til å sende spørsmål til kundeservice.

Osv.......

 

Ser at det er mulighet for å få tilsendt brukernavn og passord, hvis du har glemt det på logg inn siden.

 

Håper dette hjelper deg litt på vei :)

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Prøvde den navnekombinasjonen du nevner øverst, men uten suksess så langt.

 

Som sagt, jeg har prøvd å få passord og brukernavn tilsendt, men de må ha mistet tlfnr. og epost-adressene (alt er prøvd flere ganger nå).

Endret av droidy
Lenke til kommentar

Om du har fått epost fra dem før står brukernavnet på den, ellers kan du prøve kunde nummeret ditt som brukernavn og post nummeret som passord.

 

Funker ikke det, samt epost eller sms passord gjenoppretting har du ikke mye valg da er det bare å ringe så bør det bli en løsning på det ganske fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...