rubjell Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Jeg lurte på om det finnes en tempraturmåler i maskinen så det er mulig å få sjekket hvor varm maskinen er, for det virker som jeg har for dårlig vifte Hvor evt finner jeg den i XP?? Hva er det kritiske punkt?? før jeg brenner hele dritten
Lautsprecher Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 trokk'e det finns temp. måler i xp
Sir. Roger Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Bruker å være temp måler i bios, kan du ikke bruke den da ?
Ueland Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Denne er nok litt feilpostet Prøv i en annen kategori så får du nok litt flere svar. *posten stenges* Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".
Anbefalte innlegg