Gå til innhold

PEX og FTB


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har innstallert PermissionsEX på min FTB server, men nå går det ikke an å gjøre noenting. Ikke engang chatte. Har laget en gruppe med default:true og parseren sier at det ikke er noe feil med YML filen. Så her må det være noe annet som blokkerer. Har dette innstallert:

 

Essentials

LogBlock

PEX (med ModifyWorld ogChatManager)

WorldBorder

OpenInv

 

Edit: Alle plugins er installert med versjonen som er kompatible med 1.4.7 som er det mindcrack kjører på. BukkitForge er innstallert!

Endret av Dj Frost
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Prøv å OP deg selv, om ting fungerer da så er det pga. PEX(Fork. til Permissionsex) som du ikke har satt opp riktig.

 

Om det er PermissionsEX:

 

Innføring i PermissionsEX

 

Om du skal bruker PermissionsEX, så synes jeg du burde ta deg tiden til å lære å bruke det via wikien.

 

Personlig så liker jeg PermissionsEX veldig godt, fordi det gir admin full kontroll uavhengig av standard Minecraft server.

 

Legg til denne permission for å chatte:

modifyworld.chat

 

Eksempel:

#tittel på ranken, dette blir brukt når jeg setter en i ranken. Eks.

pex user ^^, group set Gjest

Kommandoen over er meningsløs, bare for å vise. (Gjest er default)

Gjest:
   default: true
   permissions:
   - modifyworld.*
   - -modifyworld.blocks.interact.23

Forklaringer:

 

Gjest: - Tittel på ranken, dette blir brukt når jeg setter en i ranken. Eks.

pex user ^^, group set Gjest

 

default: true - Her oppgir du hva brukeren blir når man joiner, dette er normalt å ha på en gjest rank.

True = Man blir automatisk satt i ranken når man joiner.

False = Man blir ikke automatisk satt i ranken når man joiner.

 

Permissions: - Her lister man permissions etter

 

- modifyworld.* - Her er en permission node. Mer informasjon om forskjelliger noder finner du her.

 

- -modifyworld.items.have.264 - Om du har denne under permission noden over, kan brukeren gjest gjøre alt modifyworld kan utenom å ha en Diamant(Item id=264)

 

Legg merke til at default, permissions og - før permissions er 4 space og ikke tittelen(Gjest)

 

Håper dette hjelper TS, laget et lengre svar slik at andre også kan lære. Om TS eller noen andre lurer på noe er det bare å sende en PM ^^.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...