Gå til innhold

Den store Pebble-tråden!


Khaffner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i dag hatt min svarte Pebble Kickstarter edition en uke nå, og den svarer til forventningene :)

Den er lett og god å ha på, føles solid og ting fungerer som det skal. I tillegg til medfølgende applikasjoner har jeg installert PebbleTasker (så jeg kan utføre såkalte tasks fra appen Tasker rett fra klokka. info.), spillet Snake som vi alle kjenner fra våre gamle Nokiaer, nedtellingstidtaker og metronom som gjør at klokka vibrerer til en gitt BPM. Kjekt for musikere.

 

Angående batteritid er den såvidt meg bekjent overlegen alle andre smartklokker. Min var fulladet torsdag kl 0700, og i går fikk jeg et lite varsel om at det begynner å bli lite strøm igjen. Man får ikke lest av prosent eller gjenstående tid, så jeg får se når den slukner. Men rundt 1 uke med mye spilling, leking og knoting syns jeg er bra. Update: Den døde uten forvarsel (utover advarselen i går) klokken 1555. Altså ca 6.5 dager.

 

Jeg har ventet på denne klokka siden jeg bestilte den i Juli (!), men jeg regner med 3-4 måneders ventetid om man bestiller i dag :)

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...