Gå til innhold

Android 4.2.2 til Galaxy S III har lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansje best å få med seg litt fakta før dere anbefaler brukere til å installere denne oppdateringen.

1. Denne oppdateringen ble lekket for flere mnd siden også da var det snakk om kort tid før den offisielle utgaven skulle komme. Det er pr i dag ingen som vet om denne oppdateringen blir lansert i det hele tatt.

2. Viss noen skulle falle for fristelsen å installere denne oppdateringen så må de være klar over at garatien på telefonen fyker. Litt dumt å ofre garantien nå like før oppdateringen skal lanseres offisielt.

3. Det finnes en teller på telefonen som registrerer hvor mange ganger en uoffisiell rom er installert.

 

Sikkert mange som mener at garantien ikke burde forsvinne ved installasjon av uoffisiell rom men Samsung og Htc og andre produsenter er veldig strenge der.

 

P.s ja jeg vet det mange skrive feil her men jeg er dystletiker så ikke drep meg for det.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kansje best å få med seg litt fakta før dere anbefaler brukere til å installere denne oppdateringen.

De kommer vel ikke med noen anbefaling om at dette er noe man bør gjøre.

De linker til en side om hvordan det kan gjøres hvis man ønsker det.

Samt at de advarer om at dette ikke er en offisiel utgivelse og at oppdatering skjer på eget ansvar.

 

Lenke til kommentar
Kansje best å få med seg litt fakta før dere anbefaler brukere til å installere denne oppdateringen.
De kommer vel ikke med noen anbefaling om at dette er noe man bør gjøre.De linker til en side om hvordan det kan gjøres hvis man ønsker det.Samt at de advarer om at dette ikke er en offisiel utgivelse og at oppdatering skjer på eget ansvar.

 

Vel jeg leste innlegget flere ganger og satt igjen med at dette kunne tolkes som en anbefaling f.eks "Den offisielle oppdateringen kan være rett rundt hjørnet. Du kan installere allerede nå" og bare si at du installerer på eget ansvar er ikke nok. Amobil burde få med at garantien bortfaller ved installasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3. Det finnes en teller på telefonen som registrerer hvor mange ganger en uoffisiell rom er installert.
Da skal det også nevnes at ved å bruke Appen "Triangle Away" kan man lett slette/resette denne telleren :) Men enig med deg at de bør opplyse om dette i artikkelen.http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1494114

 

Ja jeg så dette og har også brukt den på min telefon. Men det er rapportert at noen har ødelagt telefonen når de har brukt programmet og utgiver sier selv at du løper en risiko med å ødelegge telefonen og derfor tar ikke han noe ansvar for dette.

Lenke til kommentar

Skal og nevnes at Sony er en av de som faktisk oppfordrer til å bruke custom ROMs.Er mye pga. dette jeg foretreker Sony sine mobiltelefoner over alle andre.

 

Må si de har tatt til fornuften og snudd på flisa. Tommel opp for Sony!

 

Hadde jeg ikke vært Nexusavhengig, ville min neste telefon trolig blitt en Sony. Og det kommer fra en kar som er hardt forbrendt av SE's oppdateringspolitikk tidligere.

Lenke til kommentar
Kansje best å få med seg litt fakta før dere anbefaler brukere til å installere denne oppdateringen.
De kommer vel ikke med noen anbefaling om at dette er noe man bør gjøre.De linker til en side om hvordan det kan gjøres hvis man ønsker det.Samt at de advarer om at dette ikke er en offisiel utgivelse og at oppdatering skjer på eget ansvar.
Vel jeg leste innlegget flere ganger og satt igjen med at dette kunne tolkes som en anbefaling f.eks "Den offisielle oppdateringen kan være rett rundt hjørnet. Du kan installere allerede nå" og bare si at du installerer på eget ansvar er ikke nok. Amobil burde få med at garantien bortfaller ved installasjon.

 

Uenig vedr. om de blir anbefalt å installere den eller ikke, men helt enig med deg at det bør presiseres at man mister garantien og ikke bare at det gjøres på eget ansvar.

Lenke til kommentar

Kansje best å få med seg litt fakta før dere anbefaler brukere til å installere denne oppdateringen.

1. Denne oppdateringen ble lekket for flere mnd siden også da var det snakk om kort tid før den offisielle utgaven skulle komme. Det er pr i dag ingen som vet om denne oppdateringen blir lansert i det hele tatt.

2. Viss noen skulle falle for fristelsen å installere denne oppdateringen så må de være klar over at garatien på telefonen fyker. Litt dumt å ofre garantien nå like før oppdateringen skal lanseres offisielt.

3. Det finnes en teller på telefonen som registrerer hvor mange ganger en uoffisiell rom er installert.

 

Sikkert mange som mener at garantien ikke burde forsvinne ved installasjon av uoffisiell rom men Samsung og Htc og andre produsenter er veldig strenge der.

 

P.s ja jeg vet det mange skrive feil her men jeg er dystletiker så ikke drep meg for det.

 

Man kan uansett reklamere på tlf ;)

 

Som en annen sier så finnes det en app slik at den kan nulles, man kan også resete den med en "jig".

 

:)

 

Happy flashing :dremel:

Lenke til kommentar
Ja jeg så dette og har også brukt den på min telefon. Men det er rapportert at noen har ødelagt telefonen når de har brukt programmet og utgiver sier selv at du løper en risiko med å ødelegge telefonen og derfor tar ikke han noe ansvar for dette.

 

Ja sant det, men som regel en måte å fikse det som blir "ødelagt" på, USB Jig kan redde det meste (av min erfaring).

 

http://www.xda-developers.com/android/need-a-samsung-usb-jig-build-your-own/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...