Gå til innhold

Tanker om kraftig gaming rig?


Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann!

 

Da har jeg satt sammen noe jeg tror kommer til å bli maskinen som jeg skal bygge i august som en "skole PC", hehe neida. Skal bli brukt til å game BF4, Crysis 3 etc.

 

Har dere noen tanker om dette setupet?

 

Har planer om å overklokke når jeg setter meg mer inn i det, er første PCen jeg bygger, så er veldig takknemlig for all tilbakemelding om setupet

:w00t: :w00t: :w00t:

 

Link:

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1244992&su=30793800-54FD-438F-B4FA-85DBCE13CAAA

 

Takk på forhånd!

 

Edit: La til feil liste første gangen, har rettet opp dette nå. Sjekk linken

Endret av christian122333
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne koster ca. 20K https://prisguiden.no/liste/139567/

Men jeg vil anbefale deg å spare penger, og heller oppgradere senere!

Med din setup har du satt opp 8 RAM brikker, og HKet tar "kun" 4!

Edit: Det HKet er forresten "No good"! Det overklokker dårligere enn et til under 1500,-

 

Har bare 4 RAM brikker i setupet? 2 røde og 2 sølv/svart av Vengeance Pro

 

Noen som vet om man kan kjøpe OC Panel ved siden av til utvalgte hovedkort?

Lenke til kommentar

Denne koster ca. 20K https://prisguiden.no/liste/139567/

Men jeg vil anbefale deg å spare penger, og heller oppgradere senere!

Med din setup har du satt opp 8 RAM brikker, og HKet tar "kun" 4!

Edit: Det HKet er forresten "No good"! Det overklokker dårligere enn et til under 1500,-

han hadde "kun" 4 ram pinner, det var 4 forskjellige med hver 4gb. Du må se litt etter. Og oppsettet hannes virker mye bedre
Lenke til kommentar

 

 

Har bare 4 RAM brikker i setupet? 2 røde og 2 sølv/svart av Vengeance Pro

 

Noen som vet om man kan kjøpe OC Panel ved siden av til utvalgte hovedkort?

Du kan sikkert kjøpe det av noen på finn eller ebay, men ellers vet eg ikkje. Trenger du overclockings panel? Den viser det samme som du kan se på skjermen via noen gratis programmer :)
Lenke til kommentar

Du kan sikkert kjøpe det av noen på finn eller ebay, men ellers vet eg ikkje. Trenger du overclockings panel? Den viser det samme som du kan se på skjermen via noen gratis programmer :)

 

Jepp, bare syntes at den er litt kul å ha ;) Men er ikke noe Big deal uansett, er som du sier: kan se det på noen gratis programmer uansett :p

 

Men, lager et nytt setup nå. Kan dere ta en titt på det når jeg er ferdig da? :) Har endret litt m.t.p. det som er sagt her nå ;)

Lenke til kommentar

 

 

Så det nå.

Eg mente at ditt så mye bedre ut enn hannes (bare for å være sikker på at ingen misforstod)

 

 

 

Jepp, bare syntes at den er litt kul å ha ;) Men er ikke noe Big deal uansett, er som du sier: kan se det på noen gratis programmer uansett :p

 

Men, lager et nytt setup nå. Kan dere ta en titt på det når jeg er ferdig da? :) Har endret litt m.t.p. det som er sagt her nå ;)

eg e no her ;)
Lenke til kommentar

Eg mente at ditt så mye bedre ut enn hannes (bare for å være sikker på at ingen misforstod)

 

eg e no her ;)

 

Jepp, jeg skrev "Så det nå" fordi jeg så at jeg hadde lagt til 8 stk RAM. Hadde lagt til 4 pakker RAM med 2stk i hver :p;)

Endret av christian122333
Lenke til kommentar

han hadde "kun" 4 ram pinner, det var 4 forskjellige med hver 4gb. Du må se litt etter. Og oppsettet hannes virker mye bedre

Dersom DU ser etter, så ser du at antallet av begge pakkene med 2x4GB i er to, dvs. 4xRAM av hver pakke!

Edit: Se hva han selv sier over :rofl:

Hva mener du er bedre med hans oppsett, i forhold til mitt oppsett? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...