Gå til innhold

ProShop.no - uekte lagerføring!


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Tok kontakt med ProShop.no på fredagen for å dobbeltsjekke lagerstatus på en del varer jeg ønsket å kjøpe. Fikk bekreftet at alt var på "lokal" lager hos dem slik at alt kunne pakkes og sendes i dag på mandag.

 

Bestilling ble gjort og alle varer i ordrebekreftelsen havnet i "Dette elementet er på lager."

 

Slik stod flere varer fram til kl. 1500 i dag (når jeg sist sjekket), Tok deretter kontakt for sjekke om hvorfor varen ikke var blitt plukket, pakket og sendt enda. Fikk da opplyst at flere deler ikke nå plutselig var på lager. De kunne ikke si noen dato bortsett at de var "forventet" i løpet av uka.

 

Flere deler har nå dermed blitt "forventet xxxxx dato" på selve ordren. Men om man går å sjekker de aktuelle varene på nettsiden, så er de "på lager".

 

Det har blitt en forferdelig UKULTUR av noen nettbutikker å "late" som ting er på lager, bare for å lokke til seg nye kunder. De fleste gidder jo ikke å siifra, men akkurat her er jeg litt prinsippfast. Har gitt proshop.no til i morgen med å gi meg en tilbakemelding på akkurat dette og gi meg en bekreftet dato, ellers bare avbestiller jeg hele ordren for ny gaming rigg.

 

Kan godt hende dette er et engangstillfelle, men et engangstilfelle kan være nok til at jeg aldri handler der igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...