Gå til innhold

Word viser to sider i 100 % zoom

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg sliter med feil visning av word-dokument på en PC. Dette skjer i word 2007 og visning i "Utskriftsoppsett". Når Zoom er satt til 100% vises likevel to sider. Se vedlagte bilde, skjermdump Thomas.post-201397-0-11191700-1371200771_thumb.png

Ønsket visning er slik det er på skjermdump Ole-Jacob

skjermdump Ole-Jacob bruk.bmp

Det løser seg forsåvidt når man endrer zoom til over 100%, men ønsket er altså å se kun en side (i bredden) også i 100% visning.

Ole-Jacob

Endret av Tubaole
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under fanen visning er det etfelt som heter zoom. Her kan du velge én eller to sider i bredden.

Ja, men denne overstyrer zoom-prosenten................ Problemet er altså at jeg ikke klarer å få 100%-visning og 1 side samtidig.

Skrevet

Etter litt søking kan det se ut til at muligheten ikke eksisterer. Et alternativ er å ikke kjøre Word i fullskjermmodus, men dra inn sidene noe slik at kun én side vil vises. Word er visstnok konstruert slik at den vil vise to sider om mulig.

Skrevet

Det løser jo problemet i praksis:-) Det som var rart var at det plutselig oppsto, når jeg fikk wordfila fra en annen person. Det ernok noe "kode" som ligger godt skjult i en eller annen innstilling.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...