Gå til innhold

T610 firmware R3B har kommet (R3C?)


asbkar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett, kommer til å ta turen innom Nordialog på Hillevåg (Stavanger) neste uke for å få flashet...

 

Forbedringer med R3B011 ifølge Esato:

 

- Forbedret ytelse med Java (fra ca. 270 med R1L013 til ca. 390 i Jbenchmark

 

- Bilder tatt med kameraet tar mindre plass med R3B011 (bedre JPEG-komprimering?), samt at de ser klarere ut (lukkerhastighet justert)

 

- Ved sending av SMS, kommer man direkte til sendingsmenyen (telefonbok, SIM-kort, ulagrede nr) i stedet for til "Slå nummer" (denne får en egen oppføring i sendingsmenyen)

 

- Forbedret kvalitet på avspillingen av innspilte lyder

 

Er det noen her som har fått innpå R3B011, så gi lyd fra dere angående andre forbedringer..!

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg T610 snart, og lurer på hva R3B er??. ER det en oppdatering av softwaren til T610?

 

Så jeg burde spørre i tha shop om T610en jeg skal kjøpe har denne oppgraderingen?

 

Hvis den ikke har det, burde jeg kjøpe da, hvis prisen er grei nok?

 

Hvordan skaffer man seg R3B??

 

Klem fra svett tanke, en uvitende sjel.

Lenke til kommentar

Har en T610 og vil ha ny firmvare. Er det slik at alle data jeg har lagt inn som ikke er på sim kortet blir slettet? Isåfall må jeg fikse en bluetooh mottaker/sender (vil ikke ha ir) slik at jeg kan ta backup av alle data først. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette i Oslo?

 

Hvordan sjekker jeg hvilken versjon jeg har på firmvaren min?

Lenke til kommentar

Fikk min T610 oppgradert hos Nordialog idag, og jeg fikk R3C002. Det sies at grunnen til at R3C kom så raskt etter R3B var pga en relativt stor bug i sistnevnte. Denne fører til tilfeldige kræsj/frys av telefonen, der både batteriet og SIM-kortet må tas ut for å få liv i telefonen igjen.

 

Utenom de tingene jeg beskrev lengre oppe i denne tråden, ser at jeg den blå trekanten ovenfor signalstyrke-indikatoren (indikator for GPRS-mottak elns) har forsvunnet, og kommer kun opp ved en aktiv GPRS-forbindelse. Som nevnt har Java-programmer fått en MYE kjappere loade- og responstid. Er fornøyd med R3C002, selv om jeg ennå ikke har bekreftet om at bugen med minnehåndteringen er løst (når man flytter et bilde tatt med kameraet (ca 20kb) over til PCen og tilbake til telefonen igjen tar bildet over dobbelt så mye plass (ca 50kb) som det skulle gjøre).

Lenke til kommentar

det spillet Deep Abbys, går jo så ufattelig treigt!! Hver gang man mister et liv, tar det en evighet før man får begynt spillet igjen!! Er det slik på alle T610-er?

Blir dette fikset med den nye firmwaren?

Blir outlook-støtten bedret? Slik at faktisk HELE navnet kommer med hvis man har kontakter lagret med for/ etternavn??

Lenke til kommentar

Du som lurte på hvordan du sjekket firmware:

 

Gå ut av alle menyer (standbymodus), slik at "hovedsiden" viser.

 

Trykk > * < < * < *

 

(< joystick venstre, > joystick høyre, * stjerne)

 

 

Da kommer du inn på servicemenyen på telefonen (denne funksjonen er lik på alle Sony Ericsson sine telefoner). Når du er inne på denne tjeneste menyen går du inn på serviceinfo -> Programvareinfo. Firmware står på øverste linje. Går du tilbake på tjenestemenyen er det til en opplysning mange gøyale ting du kan gjøre for å teste mobilen. Gå inn på menyen "servicetester". Sjekk det ut litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...