Danda Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Hei. Jeg vurderer sterkt å kjøpe Lenovo Ideapad Y410P 14" når den kommer ut men ser på siden til lenovo i Norge at de bare har den gamle modellen Y500 som er 15" Vist jeg bestiller den fra USA å vist det skjer noe galt med den har jeg garanti osv fra Lenovo eller har jeg ingenting, finner ingenting om det på hjemmesiden til Lenovo å heller ingen epost adr jeg kan spørre...
crispy345 Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Tror egentlig ikke det, men det beste har vel vært å kontaktet Lenovo i Norge, og se om de kan finne en løsning.
kjetilkl Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Lenovo har global garanti, men er usikker på om det gjelder de rimelige IdeaPad produktene - kan se sånn ut fra denne siden. http://support.lenovo.com/en_US/research/hints-or-tips/detail.page?DocID=HT074528
Danda Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Skrevet 13. juni 2013 Så litt mer etter jeg opprettet denne tråden å ser ut som global garanti gjelder for ideapad Y men ikke Q serien. Så jeg kommer til å bestille fra USA ser det ut som Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå