Gå til innhold

[Løst] Vengeance K65 med nordic layout?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=783978

 

ubekrefta 25.jun.2013

 

Var ingen som kunne direkte svare på om dette keyboardet var nordic når jeg spurte komplett og mpx.

Sendte en epost til Corsair om fredagen, men de har enda ikke besvart support ticketen min der.

 

Jeg vet at det finnes 2 typer av dette keyboardet.

 

CH-9000040-NA

CH-9000040-ND

 

Håper at "NA" er US/North America Layout og at "ND" NorDic layout.

 

 

EDIT:

Da har jeg fått bekrefta fra Komplett at CH-9000040-ND er med Nordisk layout. Tok en del fram og tilbake for å finne det ut, og er hat når det er dårlig info om selve produktet =/

Endret av DGN
Lenke til kommentar

Står jo ikke nordic noen plass, og bildene er av et Amerikansk layout

Som noko har på peika tidigare så var modellnummeret CH-9000040-ND, ein del tastatur produsentar merkar tastaturet slik. der for eksempel Storbritannia har UK og Tyskland har DL. skjønnar du? :)

Så for dei som elskar Hardware er det ei enkel sak å sjå. men om du ikkje har høyrt om praksisen, kan eg skjønne at det er vanskeleg.

Endret av sogndal94
Lenke til kommentar

 

Som noko har på peika tidigare så var modellnummeret CH-9000040-ND, ein del tastatur produsentar merkar tastaturet slik. der for eksempel Storbritannia har UK og Tyskland har DL. skjønnar du? :)

Så for dei som elskar Hardware er det ei enkel sak å sjå. men om du ikkje har høyrt om praksisen, kan eg skjønne at det er vanskeleg.

 

Ja, skjønner det, men som sagt har jeg allerede nordic, men vil ikke gjøre samme feilen vel, derfor vil jeg gjerne ha bilde eller bekreftelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...