Tor r Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Skodde utmed havet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Utrolig bra..ett av dine bedre..lyset her var grunnen..vilken versjon???..tja synes igrunn begge gjorde seg veldig bra Tor Endret 7. juni 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Utrolig bra..ett av dine bedre..lyset her var grunnen..vilken versjon???..tja synes igrunn begge gjorde seg veldig bra Tor Takk for positiv tilbakemelding Og takk Jan Erik Heldig her eg sitter noen timer på morninger av og til!!sola står opp nesten i ryggen min men skyer spiller over den innimellom,må nok tidligt opp i morgen det ligger ett skoddeteppe under toppen av og til,litt sein i dag. :) 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nydelig - vakkert med lyset og det store, åpne landskapet som du får så godt frem her. Jeg synes den klonenede versjonen gir mest harmoni og ro - i v1 savner jeg av en eller annen grunn mer i bunnen av bildet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Flott landskapsbilde - spesielt lys og fine farger. Likte begge to Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Veldig flott! Jeg liker også v2 (den klonede) bedre. Der får man en tydeligere tredeling av bildet: "åpent" i bunnen, bygninger i midten, og himmel/hav øverst. Fungerer også veldig godt med båten i horisonten og fyrtårnet; begge fungerer som blikkfang. Savner bittelitt kontrast på fyrtårnet slik at det står litt tydeligere frem - mulig komposisjonen blir litt tydeligere. Vakkert lys, når på dagen er det tatt? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Nydelig - vakkert med lyset og det store, åpne landskapet som du får så godt frem her. Jeg synes den klonenede versjonen gir mest harmoni og ro - i v1 savner jeg av en eller annen grunn mer i bunnen av bildet. Takk Astrid det er som du seier bunn i V1,får være ops her neste gang. Flott landskapsbilde - spesielt lys og fine farger. Likte begge to Det var kjekt å høre Torhild :) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Veldig flott! Jeg liker også v2 (den klonede) bedre. Der får man en tydeligere tredeling av bildet: "åpent" i bunnen, bygninger i midten, og himmel/hav øverst. Fungerer også veldig godt med båten i horisonten og fyrtårnet; begge fungerer som blikkfang. Savner bittelitt kontrast på fyrtårnet slik at det står litt tydeligere frem - mulig komposisjonen blir litt tydeligere. Vakkert lys, når på dagen er det tatt? Takk KreativKrabat. Tror som Astrid skriver att det mangler noe i bunn på V1. ventet lenge på lys på fytårnet ,fikk ikke båter med og det forsvant fort,så mye i det du skriver om fyrtårn,skulle vert mer frem i dagen. Bilde er tatt kl 06.19 i dag tidligt ser eg av bilde.,skal en tur i morgen og om eg kommer meg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg