Gå til innhold

Skodde utmed havet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra..ett av dine bedre..lyset her var grunnen..vilken versjon???..tja synes igrunn begge gjorde seg veldig bra Tor ;)

Takk for positiv tilbakemelding :) Og takk Jan Erik :)

Heldig her eg sitter noen timer på morninger av og til!!sola står opp nesten i ryggen min men skyer spiller over den innimellom,må nok tidligt opp i morgen det ligger ett skoddeteppe under toppen av og til,litt sein i dag. :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig flott! Jeg liker også v2 (den klonede) bedre. Der får man en tydeligere tredeling av bildet: "åpent" i bunnen, bygninger i midten, og himmel/hav øverst. Fungerer også veldig godt med båten i horisonten og fyrtårnet; begge fungerer som blikkfang.

 

Savner bittelitt kontrast på fyrtårnet slik at det står litt tydeligere frem - mulig komposisjonen blir litt tydeligere. :)

 

Vakkert lys, når på dagen er det tatt?

Lenke til kommentar

Nydelig - vakkert med lyset og det store, åpne landskapet som du får så godt frem her. Jeg synes den klonenede versjonen gir mest harmoni og ro - i v1 savner jeg av en eller annen grunn mer i bunnen av bildet.

Takk Astrid :) det er som du seier bunn i V1,får være ops her neste gang. :)

 

Flott landskapsbilde - spesielt lys og fine farger. Likte begge to :)

Det var kjekt å høre Torhild :) :)

Lenke til kommentar

Veldig flott! Jeg liker også v2 (den klonede) bedre. Der får man en tydeligere tredeling av bildet: "åpent" i bunnen, bygninger i midten, og himmel/hav øverst. Fungerer også veldig godt med båten i horisonten og fyrtårnet; begge fungerer som blikkfang.

 

Savner bittelitt kontrast på fyrtårnet slik at det står litt tydeligere frem - mulig komposisjonen blir litt tydeligere. :)

 

Vakkert lys, når på dagen er det tatt?

Takk KreativKrabat. :) Tror som Astrid skriver att det mangler noe i bunn på V1. :) ventet lenge på lys på fytårnet ,fikk ikke båter med og det forsvant fort,så mye i det du skriver om fyrtårn,skulle vert mer frem i dagen. :)

Bilde er tatt kl 06.19 i dag tidligt ser eg av bilde.,skal en tur i morgen og om eg kommer meg opp. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...