Athelas Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 Har litt problemer med at hele skjermen av og til fylles opp av en eneste stor grafisk artifact... Jeg har et ATI 9800pro 256MB skjermkort... Anyone? Athelas
Athelas Skrevet 23. september 2003 Forfatter Skrevet 23. september 2003 Tulling!Spillet er ikke ute ennå! Tulling! Kom hjem fra USA i morges... Så er det noen som har peil på hva jeg kan gjøre? Athelas
zandzpider Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Tulling! Spillet er ikke ute ennå! spillet ble slept 22.. ^^
Kenny000 Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 *Legge seg panneflat og kysse tærne dine!* :oops: *kremt* -"Øhhhh, har du hatt en fin tur da? He he...." :wink: Må derimot si jeg er litt lei av den spammen der folk vil ha hjelp til spill som er nedlastet..... Please forgive me.....
Athelas Skrevet 26. september 2003 Forfatter Skrevet 26. september 2003 *Legge seg panneflat og kysse tærne dine!* :oops: *kremt* -"Øhhhh, har du hatt en fin tur da? He he...." :wink: Må derimot si jeg er litt lei av den spammen der folk vil ha hjelp til spill som er nedlastet..... Please forgive me..... Du er tilgitt. Fin tur, slitsomt som alltid med 8 timer flytur... Så; nå som det er ute av veien, er det noen andre som har opplevd det samme som meg når det gjelder grafikkproblemene, eller har noen forslag til løsning? Athelas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå