Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg håper det er greit at jeg tillater meg å starte denne sexsnakketråden. Jeg ser for meg at dette ikke skal være et ekspertpanel, men et lite pustehull der det går an å diskutere mer hverdagslige sider ved sex, seksualitet, følelser, dele erfaringer med andre og ta opp forhold du normalt ikke tør å snakke med andre om.

Troll og trolling bør holde seg langt unna, og om debatten skulle utvikle seg i en uheldig retning, ber jeg om at De høye herrer, moderatorerne er raskt ute og stenger tråden.

 

Det er sikkert mange der ute som lurer på noe, det gjelder ikke bare de yngste blant oss, spørsmål og usikkerhet rundt tema sex kan dukke opp når som helst i livet.

Vi er alle forskjellige og har forskjellige behov, "noen liker mora og andre dattera," som det heter; jomfruer er kanskje oppskrytt, i motsetning til modne damer som kan sine saker og kan sende deg rett til himmels!

Vi gutter er ofte kvikkiser i starten, men kan lære oss å holde på en utløsning etter hvert som vi blir eldre og får erfaring.

Gode råd kan det finnes både for det ene og det andre.

 

Jeg, som er trådstarter, er en mann på 60 som gjerne deler sin erfaring med deg.

Illustrasjonsbildet har jeg elegant rappet fra www.dagbladet.no

Lagt til: Jeg er ikke medisinutdannet.

post-267447-0-90239300-1370208362_thumb.jpg

Endret av Sexpert
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke snakk om meg, men det er et spørsmål jeg fint kunne ha tenkt meg vite litt om for det er et spørsmål som stadig dukker opp :)

Ikke så nøye hvem det er snakk om da, men spørsmålet gjelder altså for tidlig sædavgang? Det er noe veldig mange menn har problemer med og kanskje spesielt de yngre.

1) Det finnes en lett bedøvende salve som reduserer følelsene i penis.

2) Det går an å lære seg visse knep for å takle dette, altså holde igjen.

3) Erfaring hjelper ofte, når det hele blir mer eller mindre rutine forsvinner ofte problemet.

Lenke til kommentar

Punkt 2) hvilke knep er det snakk om?

Det er litt forskjellige, hver enkelt person må eksperimentere seg fram til hva som funker.

1a) Yngre menn (spesielt) kan klare flere sædavganger etter hverandre, du holder ut lenger for hver gang.

1b) Det går an å runke på egen hånd en tid forut for samleie, det vil også gjøre at sædavgang tar litt mer tid

2) En hvis trening med å ta seg sjøl nesten til høydepunktet, for så å roe det hele ned. Etter en tid vil dette gi deg styring på sædavgangen.

3) Psykisk knep: Tenke på noe helt annet, sjokoladespising, racerbilløp, osv, osv

4) Det skal gå an å holde igjen/stanse utløsningen fysisk ved å klemme sammen over testiklene når du merker utløsningen komme; personlig har jeg aldri lykkes med dette

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...