Gå til innhold

Thermalright SLK700 + 80mm vifte? Hvordan?

Halvsame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Duger SK7 til overklokking av XP2500 barton? Lider av plassmangel rundt hk, og samtidig er den jo litt rimeligere enn skl8/900 :).

Edit: skifta topic da det dukket opp ny problemstilling (se siste poster) :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den duger sikkert flotters. Men får du tak i den ? Netconnection har den ikke på lager og kunne ikke oppgi når den kunne leveres da jeg spurte de tidligere denne uken.

Skrevet
SLK 700 er jo et bra alternativ i så måte. Og ikke mange kroner dyrere heller.  

Netconection har 1-10 ifølge deres nettbutikk.

Den støtter vel ikke 80mm vifter. Men det er sikkert fint mulig å feste en alikevell, bare man har lyst nok.

Selv har jeg bestilt en SLK947

Skrevet

Nei...

Noen som vet hvordan det er å montere funnel, eller overgang fra 60-80mm på thermalright? I og med denne klipsfestingen. Har jo ikke altfor lyst å begynne å skru ned i finnene heller.

Jim

Skrevet

NC får ikke inn sk7 før om tre-fire uker. Går enten for slk700 eller 800. (kan ikke ha 900 pga at den kommer til å stikke utfor kanten på hovedkortet, og det har jeg rett og slett ikke plass til :cry: )Klarer man å feste 80mm på slk700? Regner med at man klarer å lage et eller annet oppheng uten de store vanskelighetene, så hvis noen har gjort dette, si fra :).

Skrevet

Jepp.

Jeg måtte også gå for SLK700, får den i morgen. Det må da gå an å få til en overgang på ett eller annet vis. Om jeg så skal skru den fast på vanlig måte.

Fint hvis noen har erfaringer fra dette.

Skrevet
jeg anbefaler en Thermaltake Extreme Volcano 12 CPU-Vifte som du får tak i på netconnections.no

har du den? Bråker den mye?

Lurer også?.. er den bra? Kjøler den bra?

Skrevet

Ser det er snakk om funnels på thermalright-kjølere her.. jeg skal kjøpe en slk-947U og har lyst til å bruke en 120m vifte på den. Er det mulig å feste funnel på denne ribba uten å lime?

hvordan? finnes det noen måte som er tiltenkt fra Thermalright's side?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...