Gå til innhold

Hva er min datamaskin verdt?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min PC pågrunn av at jeg rett og slett skal slutte med gaming, og heller kjøper meg en dagligdags bærbar.

PC'en har deler som er alt i fra 1 måned til, om jeg ikke husker feil, 9 måneder gamle. SSD'en, Strømforsyningen og Prosessoren er derimot halvannet år gammel. Kjøleren til prosessoren er ca 1-2 måneder gammel. Kabinettet og harddisken ble kjøpt for 1 måned siden. Hovedkort og Minne ble kjøpt for ca 9 måneder siden.

 

Windows 8, 64-bit.

Kabinett: CM Storm Stryker Gaming Big Tower

Hovedkort: ASUS P8Z77-V DELUXE, Socket-1155

Harddisk (SSD): Corsair SSD Nova Series 2, 60GB

Harddisk 2: Seagate Barracuda® 2TB

Prosessor: Intel® Core i5-2500K Processor

Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed

Prosessorens kjøler: Corsair H100i Hydro Series CPU Kjøler. (Tilsendt de nye, bedre viftene med mindre støy og oppgradert Firmware.)

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Minne: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB

Strømforsyning: Corsair CX V2 600W PSU

 

Selger i tillegg: (Vurderer, vil vite individuell verdi i tillegg til totalverdi på alt både ovenfor og disse under)

Skjerm 1: BenQ 27" LED EW2730 (Utrolig god skjerm. Ingen feil. Medfølger kontroll for bytte mellom 2x HDMI kanaler, en DVI- og en VGA kanal.) Jeg satser på en 1800 kr for denne. En måned gammel.

Skjerm 2: Packard Bell Viseo 240DX. Ingen skader, ingen feil.

Mus: MadCatz M.M.O.7 Gaming Mouse Gloss Black. 1 måned gammel.

Tastatur: Logitech Gaming Keyboard G110. Ingen skader. Ingen feil. 4-5 måneder gammelt.

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5 1.5 år gammelt.

 

 

Det er ingen skader på PC'en eller noen komponenter. Hovedkortets eske, samt skjermkortet, tastaturets og musens eske følger med i god behold med alle komponenter intakt.

Endret av iGomoosrsly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...