Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Total mangel på motivasjon


Anbefalte innlegg

Ikke umulig, får nok i meg lite omega 3 tror jeg, ellers er det vanlig kost som gjelder. Anonym poster: a13451ee57c47e5d0d8b10c2ea340877

Ganske vanskelig å få alle vitamer, minarel og fettsyrer gjennom vanlig kosthold, da blant annet de grønnskaene man får kjøpt i butikken har litt lite av det (oppbevart lenge, mineral fattig jord og sprøytemidler). Å starte med mutlivitaminer og tran er i hvert lett å gjøre :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkt litt i det siste, er kanskje mer mangel på glede enn motivasjon.

Ta f.eks fester, er jo artig å feste, men er mer eller mindre likegyldig til det, kan like gjerne være hjemme å se på tv. Likegyldig er kanskje stikkordet her.

 

Er f.eks ett litt større event jeg skal på i morgen, drar kun fordi det er forventet at jeg er der. Blir sikkert greit, misstrives ikke på slike ting men trives ikke heller. Er sikkert derfor treningen, selv med veldig god fremgang, ikke skapte motivasjon til å fortsette heller.

 

Vitaminene har ikke hjulpet nevneverdig. Anonym poster: a13451ee57c47e5d0d8b10c2ea340877

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...