Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med .BIN filer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og; les retningslinjene ang. warez og ymse ;)

 

Denne var litt drøy oysfaerg. Du vet ikke hva slags filer det var, eller....

 

Btw. Siggen din er rimelig drøy. Blir alt annet enn imponert, for å si det sånn. Er du 11 år, så skjønner jeg. :wink:

 

Har forlengst gitt opp søken om å be elviser og fjortisser forenkle signaturen sin, det er bare å gi opp :p Personlig synes jeg det bør være funksjon i profilen som gjør at det er mulig å skru av visning av ANDRES (sp?) signatur - så slipper man alt virrvarret :p

Lenke til kommentar

Har forlengst gitt opp søken om å be elviser og fjortisser forenkle signaturen sin, det er bare å gi opp :p Personlig synes jeg det bør være funksjon i profilen som gjør at det er mulig å skru av visning av ANDRES (sp?) signatur - så slipper man alt virrvarret :p

 

Kan like en slik mulighet SineTwo. :D

Når siggen blir hovedsaken, krydret med masse smilies, så mister jeg fokus og respekt. Det er mulig jeg er urimelig, men jeg føler det ikke på den måten. Kan man skjønne det? :)

Lenke til kommentar

Er fullstendig enig med at signaturer på lang lengde med masse unødvnedig stæsj er helt teit.

 

Alle signaturer bør være maks 1 linje og font størrelse 8 eller 9 - for å sørge for at ikke signaturen (slik i mange fjortiss tilfeller) blir 4-5x lenger enn selve tråden, go figure.

 

Eks:

Post:

bla bla bla

bla.

Sign: AMD SUPER PC

MONGO BRA RAM

RADEON ULTRA MICRA primera 92010

SJEKK SIDEN MIN! JEG VET IKKE HVORDAN Å BRUKE HJEMMESIDE FUNKSJONEN PÅ HW.NO!!!!

LA MEG LEGGE TIL NOEN FLERE UTROPSTEGN!!!

Glemte noen smileys :wink: :oops: :p:roll::shrug:

 

---

 

Litt overdrevet, men jeg tror dere skjønner hva jeg skal frem til, dere med ekstreme signaturer, gjør noe med det før vi tar livet av oss (men først dere ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...