Gå til innhold

[Løst] Hjelp til kjøp av longboard og basis klatreustyr.


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg skal starte på folkehøyskole til høsten og må kjøpe inn mitt eget longboard og basis klatreustyr. Har aldri drevet med verken longboard eller klatring før. Har fint lite peiling på hva jeg faktisk bør kjøpe inn eller hvor.

 

På forhånd takk for alle svar.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Vet ikke om dette er et vel sent svar, men du burde satse på å kjøpe et brett hos sider som jovial.no, lamas.no ++. XXL sine brett er noe alle burde styre unna, kvaliteten er forferdelig. Det er viktig med gode trucks, hjul og hjullager. Hvis du har lyst til å satse på fart/bakker/stødig kjøring burde du se på downhill-brett, mens hvis du ønsker å cruise/trikse o.l er freestyle/cruise-brett bedre. Håper det hjalp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er et vel sent svar, men du burde satse på å kjøpe et brett hos sider som jovial.no, lamas.no ++. XXL sine brett er noe alle burde styre unna, kvaliteten er forferdelig. Det er viktig med gode trucks, hjul og hjullager. Hvis du har lyst til å satse på fart/bakker/stødig kjøring burde du se på downhill-brett, mens hvis du ønsker å cruise/trikse o.l er freestyle/cruise-brett bedre. Håper det hjalp!

Madrid Infographics er forresten et herlig combi-brett som passer godt både til downhill og triksing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for svar, ellenbakk. Jeg kjøpte et Tan Tiene-brett (Flex 1.) av Loaded for en stund tilbake hos Daddies Boardshop. Brettet har en fin kombinasjon av downhill / carving / freestyle / dancing / sliding / pumping / banks & bowls - med Paris 180mm Longboard Trucks - Black V2, Abec11 70's Flashbacks Longboard Wheels 70mm - Amber Limited Edition og DBS V2 Ceramic Bearings w/ Built In Spacers. Det går mer i cruising, enn downhill / sliding.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...