Gå til innhold

Svevende.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du et blinkskudd, men hvordan fikk du den inn i studio?

Takk Erik,den sto i stuen for to dager siden,kom inn i en skyvedør som sto oppe,trekte for gardiner,skar til noen kvister som eg hengte opp på vegger,den fløy fra kvist til kvist,samt ett glassbord den likte og lande på.den var ikke overstresset eller utkjørt,da hadde eg slept den med en gang,den ble litt stresset når eg tok bilde når den fløy så tok ikke mange mens den gjorde det.slepte den ut etter en runde med bilder. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At fugler kommer inn i bygninger er jo ganske vanlig, men å få muligheten til å gjøre en fotoshoot, hører vel til det sjeldne.

Jeg ville lysnet skyggepartiene noe slik at de vakre fargene på halsen og hodet kom bedre til rette.

Flott jobbet, Tor ! :)

Takk Birger :) å så en svale.Får se hva eg får til i råfilen ang lysning. :) kommer fler runt på kvister,

Tor

 

Et kæmpeflott bilde Tor og enig her med Jan Erik og etter hans justering :thumbs: Ha en fin søndag med hilsen Leif :grin:

Et kæmpeflott bilde Tor og enig her med Jan Erik og etter hans justering :thumbs: Ha en fin søndag med hilsen Leif :grin:

Takk Leif :) og fin kveld til deg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...