Gå til innhold

Svale.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarpheten sitter fint, men likevel er jeg litt inne på at en så mørk fugl kanskje kunne vært lyst opp ørlite mer for å få ut detaljene litt mer. Kanskje bør jeg ta høyde for at det er her smaken og baken kommer inn.

Skyggene mot bakgrunnen i bildet er jo et stort pluss her.

 

Roar

Takk for fin tilbakemelding,muligt du har rett Roar ang lys,valgte nå så her så da er det vel smaken og baken. :)

Tor.

 

nydelig bilde, morsomt med skyggen også.

Kjekt du likte det!! :) :)

Lenke til kommentar

Spesielt positivt ment ;) Lurer litt på hva du har gjort her. Vet du hvor den kommer, og har lagd en bakgrunn for det ? Ikke lett å ta bilder av denne. De er jo superkjappe. Var ikke klar over at den har brunt hode. Flott fanget og vist frem :)

Den satt i stuen min i går,komt seg inn i en skyvedør som var oppen,kastet fort et sort teppe over den,så den ikke skulle fly på vinduene,tenkte ført og slippe den,men hengte sort fremfor vindu,var ute og skar noen kvister som eg skrudde opp runt på vegg,den fly runt og satte seg på dei,virket ikke overnervøs,klart den var litt redd,hadde den virket overstresset og utkjørt hadde eg slept den med en gang.det er blitts som lager skygger,fargene på hode varierer noe etter hvor sterk lys,veldigt spill i fargene,og rett lys ble øvre del av fjørdrakt på kropp blinkende blå. :) slapp den fri etter en runde med bilder :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...