Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Denne jenta er helt spessiell! Hva skal jeg gjøre? Help!


Anbefalte innlegg

Alle har noe felles. Det gjelder bare å finne det. Facebook kan være et hjelpemiddel til å finne ut av det hvis hun liker noen av de samme TV-seriene, filmene, musikkartistene, sportene, politikerne, eller noe helt annet som du også liker.

 

Hvis du synes at det er vanskelig å småprate og holde samtaleflyten, er det viktig at du ikke bare henger deg opp i henne. Tren på å snakke om løst og fast med forksjellige folk du ikke kjenner.

Du, Zarac.

 

Hvordan skal jeg innlede de "tørre" vitsene, det er jo en haug vitser på internet men kan ikke komme med dem ut av det blå.

 

Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-277163

Det må nesten passe inn da. Det blir teit hvis du bare plutselig begynner å fortelle en vits. "Hehe, har du forresten hørt den vitsen her..." liksom. Kleint. Prøv å bare vær deg selv også ser du om dere finner noe å snakke om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Jeg skjønner ikke helt det du sier om at du bare vil ha et vennskap med henne og ikke et forhold, men så går du på Facebook å skriver at hun er søt? For meg virker det litt mer som noe man skriver for å flørte eller noe sånt, men jeg vet ikke..

Lenke til kommentar

Ouch! Den var under beltestedet altså..

Hva mener du? Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

 

Jeg skjønner ikke helt det du sier om at du bare vil ha et vennskap med henne og ikke et forhold, men så går du på Facebook å skriver at hun er søt? For meg virker det litt mer som noe man skriver for å flørte eller noe sånt, men jeg vet ikke..

Jeg vet egentlig ikke selv hva jeg vil. Men jeg mener at det utgjør ingen forskjell om hva det blir, så lenge det blir en av dem ;)Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

Hva mener du? Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

 

 

Jeg vet egentlig ikke selv hva jeg vil. Men jeg mener at det utgjør ingen forskjell om hva det blir, så lenge det blir en av dem ;)Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

da er det jo en annen sak :) kjør på! Det gjør ikke noe om man sier noe kleint..
Lenke til kommentar

Du, Zarac.

 

Hvordan skal jeg innlede de "tørre" vitsene, det er jo en haug vitser på internet men kan ikke komme med dem ut av det blå.

 

Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

 

Det fungerer dårlig å planlegge å være morsom, i hvert fall for meg. Du må bare trene på å tenke kreativt og skyte inn en liten spøk de gangene det faller naturlig. Jeg har aldri sittet og søkt opp vitser for å bruke dem i samtaler. Du kan jo uansett ikke forutse hvert eneste utfall i en samtale. For eksempel så kan du og en venn begynne å snakke om fotballkampen som gikk på TV i går, så har samtalen beveget seg over til isbjørner etter noen minutter og til slutt snakker dere om Britney Spears.

 

Det hender jo av og til at jeg spør venner og bekjente "har du lyst til å høre en vits?" hvis jeg har hørt en morsom vits i det siste som jeg har lyst til å fortelle videre, men det blir jo noe annet enn å finne på spontane spøker mens samtalen pågår. Du jo ikke spøke heller. Det er bare en teknikk jeg og mange andre bruker for å holde samtaleflyten og unngå at samtalen blir formell og kjedelig. Tenk på hvordan du snakker med din beste venn og hva som gjør at samtalen flyter og er interessant. Prøv å snakke på den samme måten med andre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-277163

:)

 

Blir veldig kald i ryggen når du poster gnagsåret, men ble litt overrasket når du skrev dette. :pAnonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

 

Hehehe, fordi du tror jeg skal skrive noe dumt mot deg? Jeg prøver ikke å være ekkel med deg altså, vil bare være ærlig :)

Lenke til kommentar

jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Men jeg kan jo begynne med å si at vel, på en side har jeg lyst å banke hode mitt i veggen så hardt at jeg blør, på en annen side er jeg faktisk stolt over at jeg gjorde det. Det måtte ut, jeg følte at hvis ikke ville jeg ikke klare å overleve en dag til. Men da kommer problemet, jeg er fortsatt i samme possisjon som jeg var før samtalen.

 

Det som skjedde var at jeg faktisk gikk rett bort til henne der hun satt alene, sa hei og vel spurte om jeg kunne sitte ved siden av. Ohh, så kommer spørsmålene da, vel jeg vil ikke si at det gikk strålende. det var alltid en "klein" stemning der. Jeg spurte og smilte, hun smilte tilbake, begge hadde øyekontakt. Men det var fortsatt litt kleint. En gang ba jeg henne om å gjette favorittbandet mitt, jeg var så treg md å gi tips at jeg klarte å få henne til å se en annen vei i noen sekunder, men så sa jeg at hun skulle få noen tips.

 

Ellers spurte jeg om ting som hva hun drev med om hun hadde andre interesser, så ut som om hun svarte ganske ærlig om seg selv og alt det andre.

 

Men dette var jo en situasjon som jeg fikk til å oppstå, problemet er at vi får ikke til å snakke sammen på en måte. Hun er på en måte ikke en som snakker i timesvis slik jenter ofte gjør.

 

Jeg har bare lyst til å være ærlig og fortelle henne det over facebook, eller mest sannsynlig vet hun det allerede. Spørsmålet er hva slags konsekvenser dette vil få.. (jeg vet ikke engang om hun kommer til å svare etter den kleine situasjonen vi hadde)Eller hva gnagsåret og Zarac? hva bør jeg gjøre? fortsatt helt betatt! Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

Lenke til kommentar

Det værste av alt, Smilet mitt vibrerte som bare F i begynnelsen. Hun kunne se det helt kalrt, at jeg var nervøs, men klarte å fikse slik at det ikke gjorde det. Etterpå startet jeg å stille spørsmål, ble mer sikker prøvde å tulle litt også, hun smilte fortsatt. Anonym poster: bcdc908fcbb26c9383b39f5a19d484c6

 

jeg kan være en slags wingman, og komme med ting du kan skrive hvis du vil..?

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Hun vet nok at du liker henne, ja. Du kan alltids fortelle henne hva som skjer, men jeg selv tror ikke at det vil forandre noe. Men man vet aldri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...