terje123 Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 hei valget står mellom to biler, skal dra å se på begge idag. men jeg vet ikke hva som er lurt å kjøpe, er det best å kjøpe en 1999modell som har gått 133000km eller en 2001 modell som har gått 207000? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41591796 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41669106
steinrawr Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Du gjør et bra kjøp med 2001-modellen, men... bare fordi den har feil farge på bakfangeren og "øyelapper," ville jeg ikke personlig kjøpt den! Rent økonomisk er 1.6 literen sparsom, men selv ville jeg hatt 1.8 for å få litt mer å gå på, og 2001-modellen har bedre lykter og en trofast motor. At den har gått litt langt er ikke nødvendigvis negativt hvis han har tatt godt vare på den i 9 år. Du kommer til å sette pris på ekstrautstyret i 2001modellen, men selger ser ikke ut til å ha tatt noe service på den i det siste, så jeg ville nok vært litt obs på et evt registerreimbytte snart. Skulle jeg kjøpt den, ville jeg pruta ned en del i hvertfall, og kvitta meg med øyelokkene og satt inn audimerke i grillen...
terje123 Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Du gjør et bra kjøp med 2001-modellen, men... bare fordi den har feil farge på bakfangeren og "øyelapper," ville jeg ikke personlig kjøpt den! Rent økonomisk er 1.6 literen sparsom, men selv ville jeg hatt 1.8 for å få litt mer å gå på, og 2001-modellen har bedre lykter og en trofast motor. At den har gått litt langt er ikke nødvendigvis negativt hvis han har tatt godt vare på den i 9 år. Du kommer til å sette pris på ekstrautstyret i 2001modellen, men selger ser ikke ut til å ha tatt noe service på den i det siste, så jeg ville nok vært litt obs på et evt registerreimbytte snart. Skulle jeg kjøpt den, ville jeg pruta ned en del i hvertfall, og kvitta meg med øyelokkene og satt inn audimerke i grillen... på den 2001modellen så ble siste service tatt på 194tusen tror jeg han sa og registerreim ble byttet på 120tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå