Jan Erik Engan Skrevet 15. mai 2013 Skrevet 15. mai 2013 Hærlig;) Pirket for bli att det ble noe hard overgang mellom tennsatsen på patronen,opp mot bakgrunnen..Bibelen rundt har du fått en flott over gang....kanskje prøvd å blure litt på patronen nederst?
Tor r Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Hærlig;) Pirket for bli att det ble noe hard overgang mellom tennsatsen på patronen,opp mot bakgrunnen..Bibelen rundt har du fått en flott over gang....kanskje prøvd å blure litt på patronen nederst? Takk Jan Erik,endelig noen som meiner noe,ikke bare fint bilde.blurte litt og det ble mer difust og ikke så skarpt her nederst.
Laila - Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Et spennende bilde. Fenget med en gang, men har allikevel mått la det modne litt. Fungerer godt med de tre bildene, i mine øyne. Godt satt sammen. Godt å se på. Mye spenning i bildet, både bildet i seg selv, og i symbolikken. Det er mye å tenke på,,, Bibelen? Patroner, tvang? Den frie svevende fuglen, bibelen, frihet...? Og en hel mange andre tanker og retninger...Likte kompen, S/H, alt sammen. Og kan ikke gi deg noe annet enn det. Men at noe fungerer sier vel også noe?
Tor r Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Et spennende bilde. Fenget med en gang, men har allikevel mått la det modne litt. Fungerer godt med de tre bildene, i mine øyne. Godt satt sammen. Godt å se på. Mye spenning i bildet, både bildet i seg selv, og i symbolikken. Det er mye å tenke på,,, Bibelen? Patroner, tvang? Den frie svevende fuglen, bibelen, frihet...? Og en hel mange andre tanker og retninger...Likte kompen, S/H, alt sammen. Og kan ikke gi deg noe annet enn det. Men at noe fungerer sier vel også noe? Takk Jentungen 1 for en fin skildring av bilde som varmet mitt hjerte .,og mot som du skriver det blir alle motsetninger og konsekvenser og spørsmål med denne boka, i mange religioner er den veldig lik og tolkes i alle retninger,og håper med tårnene fik frem sumboliken mot koranen/den muslimske verden,eller burde eg legge andre religioners sumboler inn i bilde? :)fant vel selv ut det fort kan bli mettet her i dette bilde,Men fører all den religjon til fred frihet som fuglen?,derfor fra min side lagt vekt på patronene som ett kraftigt ellement i bilde hva religioner har ført til opp gjenom tidene kriger og gjør det forsatt.Og som du rett skriver det kan tolkes i alle retninger.kjekt du så det var satt sammen av tre bilder :)
Anbefalte innlegg