Gå til innhold

Veien videre tro.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hærlig;) Pirket for bli att det ble noe hard overgang mellom tennsatsen på patronen,opp mot bakgrunnen..Bibelen rundt har du fått en flott over gang....kanskje prøvd å blure litt på patronen nederst? ;)

Takk Jan Erik,endelig noen som meiner noe,ikke bare fint bilde.blurte litt og det ble mer difust og ikke så skarpt her nederst. :):thumbup:

Lenke til kommentar

Et spennende bilde. Fenget med en gang, men har allikevel mått la det modne litt. Fungerer godt med de tre bildene, i mine øyne. Godt satt sammen. Godt å se på. Mye spenning i bildet, både bildet i seg selv, og i symbolikken. Det er mye å tenke på,,, Bibelen? Patroner, tvang? Den frie svevende fuglen, bibelen, frihet...? Og en hel mange andre tanker og retninger...Likte kompen, S/H, alt sammen. Og kan ikke gi deg noe annet enn det. Men at noe fungerer sier vel også noe?

Lenke til kommentar

Et spennende bilde. Fenget med en gang, men har allikevel mått la det modne litt. Fungerer godt med de tre bildene, i mine øyne. Godt satt sammen. Godt å se på. Mye spenning i bildet, både bildet i seg selv, og i symbolikken. Det er mye å tenke på,,, Bibelen? Patroner, tvang? Den frie svevende fuglen, bibelen, frihet...? Og en hel mange andre tanker og retninger...Likte kompen, S/H, alt sammen. Og kan ikke gi deg noe annet enn det. Men at noe fungerer sier vel også noe?

Takk Jentungen 1 for en fin skildring av bilde som varmet mitt hjerte :) .,og mot som du skriver det blir alle motsetninger og konsekvenser og spørsmål med denne boka, i mange religioner er den veldig lik og tolkes i alle retninger,og håper med tårnene fik frem sumboliken mot koranen/den muslimske verden,eller burde eg legge andre religioners sumboler inn i bilde? :)fant vel selv ut det fort kan bli mettet her i dette bilde,Men fører all den religjon til fred frihet som fuglen?,derfor fra min side lagt vekt på patronene som ett kraftigt ellement i bilde hva religioner har ført til opp gjenom tidene kriger og gjør det forsatt.Og som du rett skriver det kan tolkes i alle retninger.kjekt du så det var satt sammen av tre bilder :) :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...