Annonu Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Hello! Jeg er en gutt på 17 år som er veldig bekymret for min penis. Det startet for rundt 2 uker siden når jeg merket en rød, irriterende og øm klump på siden av penis ca. midt på. Den vokste seg bare større og større og nå i helgen så klemte jeg på den om det kom ut verk/puss. Senere merket jeg noe pussig, akkurat som en hard og øm "scene" helt i starten/feste av penis. Nå som den ene klumpen er borte har det kommer en ny en.. Hva i alle verdens dager kan dette være?
Annonu Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Skrevet 6. mai 2013 Kan være så enkelt som en kvise. Sammenhengende så er det hele ca 10cm langt. Og en kvise som irriterer hele de 10 første cm, på penis, går det ann? Men takk for svar!
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Vokste "klumpen" seg større fordi du har holdt på å fingra og klemt på den, eller ble den så stor av seg selv?
Annonu Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Skrevet 6. mai 2013 Vokste "klumpen" seg større fordi du har holdt på å fingra og klemt på den, eller ble den så stor av seg selv? Ble større av seg selv,, tror den kanskje kan ha blitt litt irritert av at jeg tok på den hele tiden
Eloquent Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 10 cm i diameter? Så den er på størrelse med utstyret ditt når den er slapp?
Annonu Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Skrevet 6. mai 2013 10 cm i diameter? Så den er på størrelse med utstyret ditt når den er slapp? Neii, den "scena" som jeg klarer det + den lille klumpen er ca cm, (litt under halvparten) når den er hard
Eloquent Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Det er nok veldig vanskelig for noen på forumet å svare på hva det kan være uten å se bilde av det. Jeg personlig har ingen ønske om å se hva enn det er, men om du ønsker et svar, må du nok ty til bilde. Ellers bør du bare dra til legen.
Annonu Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Skrevet 6. mai 2013 Det er nok veldig vanskelig for noen på forumet å svare på hva det kan være uten å se bilde av det. Jeg personlig har ingen ønske om å se hva enn det er, men om du ønsker et svar, må du nok ty til bilde. Ellers bør du bare dra til legen. Det er jo ikke noe å se liksom. Det ligger jo under huden og ikke svært synlig. Kan det bare være en tjertel eller noe er det jeg tenker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå