Gå til innhold

ViewSonic Prof. Series P90f forsvunnet fra websjappene


pcfreak

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på noe her å det er følgende, jeg har en skjerm, som forøvrig min bror også har, det er nemmelig denne skjermen, ViewSonic Professional Series P90f. Og det er ikke noe galt, det er ikke defor jeg poster denne posten, men det er av følgende grunn; En annen venn av meg vil kjøpe samme skjermen, jeg (og min bror) kjøpte begge skjermene våre fra databutikken.com (kunne vel også kjøpt den fra itbutikken.no om jeg ville å.)

 

Men nå skal jeg komme til poenget, nå er den plutselig fjernet fra både databutikken.com og fra itbutikken.no, å er heller ikke å finne på noen andre websjapper (bortsett fra datakompaniet.no, som ikke ser særlig fristene å kjøpe fra).

 

Er det noen som vet hvorfor den pluselig har forsvunnet fra websjappene? Det kan ikke jeg forstå, det er jo en flott og bra sjerm.

 

Var litt i tvil i om hvor jeg skulle poste denne, kunne jo gått under webshoperfaringer å, men nå omhandlet jo denne tråden et spesifikt produkt, å ikke webshopper "in general".[/i]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har denne skjermen, men har tenkt å *kanskje* skifte til en LCD skjerm... men det er jo en ganske så jævlig god CRt skjerm.. kjører den i 1280 x 1024 @ 100 mhz.. :yes:

 

Har tenkt å kanskje selge den.. men isåfall gidder jeg ikke å sende den i posten, så hvis noen av dere bor i trondheim og kan hente den så har vi kanskje en avtale.. 2800kr grei pris? :yes:

 

Kjøpte den for et halvt år siden og den fungerer perfekt..

Lenke til kommentar

Ja quad.no selger den, men så må det sies at P90f faktisk er bedre en P95 på området jeg synes gjelder mest. P90f har 0,24mm dot pitch og det gjør at bildene skjermen viser er knallskarpe.. skal faktisk lete lenge etter en annen skjerm med så lav dot pitch.

 

ellers er den jo penere å se på en P95 og da :wink: men det er kanskje en personlig mening.. passer FLOTT med mitt windows wireless optical desktop.. (Svartsølv begge deler) og før hadde jeg en siemens C35.. (sølvsvart den og..) det ble en sexy pult...

 

men som sagt. min skjerm går for 2800kr til en trønder som er villig til å hente den (0kr i porto).. ganske godt tilbud..

 

Hmm.. lurer på om Hardware lar meg drive så hemningsløst salg her på forumtrådene.. men men, jeg prøver å komme med litt kreative innspill óg da, selv om jeg er litt subjektiv :D

Lenke til kommentar

Hmm en pruter..

billigste pris på P90 er 3350, men så er den jo ikke I salg mer heller da,

 

quad.no selger p95 til 3000 (2998kr.) + frakt.. aner du hva en 19 tommers skjerm koster å frakte?

 

Henter du den hos meg sparer du et par hundrelapper på frakt.

 

Mitt [/u]siste tilbud:

 

2700 kr

:grumpy: :wink:

 

alternativet er jo å betale flere hundrelapper mer for en dårligere skjerm, Og skjermen min er så god som ny.. kan jo komme å titte på den hvis du vil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...