Gå til innhold

Meget frustrert over ISP, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bor i Asker og har Get som leverer bredbånd. Har i lang tid vært frustrert over bredbåndstilbudet, da dette er helt elendig, og det som Get leverer er mildt sagt katastrofalt. Telenor er ikke et alternativ, da de leverer maks 8 (!) Mbps. Har store problemer med Get, nettet er ekstremt ustabilt og det er stadig problemer med det. Har kontaktet Get, og de kommer bare med svada og dårlige bortforklaringer, om de i det hele tatt svarer på det jeg spør dem om.

Har forsøkt å kontakte Altibox, men de har så langt ikke respondert.

Noen som vet om noen andre, gode bredbåndsleverandører i Asker?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller tat en leverandør som har lavere hastighet en som har høy og er ustabil. Angående ISP så ta og sjekk f,eks NGT/Ventelo (eller hva de heter nå for tiden).

Hvos du ikke har fått en selger på døra angående fiber så er not det lite akutelt ville jeg tro.

• Liker 2
Skrevet

Det er ofte ikke ISP-en, men linjene det er problemer med, så er ikke sikkert bytte av leverandør vil hjelpe.

Med tanke på at det er Get han har, og ikke Telenor/Broadnet (tidligere Ventelo) eller NextGenTel så kan det være at det vil være en bedre løsning.

Hei!

Bor i Asker og har Get som leverer bredbånd. Har i lang tid vært frustrert over bredbåndstilbudet, da dette er helt elendig, og det som Get leverer er mildt sagt katastrofalt. Telenor er ikke et alternativ, da de leverer maks 8 (!) Mbps. Har store problemer med Get, nettet er ekstremt ustabilt og det er stadig problemer med det. Har kontaktet Get, og de kommer bare med svada og dårlige bortforklaringer, om de i det hele tatt svarer på det jeg spør dem om.

Har forsøkt å kontakte Altibox, men de har så langt ikke respondert.

Noen som vet om noen andre, gode bredbåndsleverandører i Asker?

På forhånd takk!

Hei,

Jeg jobber ikke for Get, men jeg lurer litt på om du vil beskrive problemet?

Hva har du forsøkt for noe på egenhånd for å se at det ikke er feil fra din/deres side?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...