Gå til innhold

Nytt iPhone-OS kommer sannsynligvis 10. juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste at Jony Ive står i førersetet for nytt OS, men jeg visste ikke at det skulle lanseres på WDC til sommeren. Så om noen vet mye, så trenger ikke alle andre å vite om det. Fortsett med gode nyheter, dere, Amobil. Jeg setter i hvertfall pris på det. Og de jeg allerede visste om...ja-ja, so what.

 

g til selve OSet så håper jeg nå at Apple beholder sitt særkjenne, men at det blir mer spennede, moderne og at mulighetene for å konfigurere mer selv vil komme. Android er for meg alt for rotete. Det blir for mye av det gode. Og jeg er faktisk ganske glad i å trykke og leke med menyer. iOS blir for enkelt. Derfor ble det en Nokia 920 WP8 på meg denne gang. Et utrolig spennede og intuitivt grensesnitt.

 

Men klarer Jony Ive å lage noe spennede, og Apple kanskje flesker til med 12Mp kamera på iPhone 5S...kan det faktisk bli en Apple phone i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til 10.9 og iOS7, men vil fortsatt påpeke at om dere ikke har mer info enn dette, som vi allerede vet, kan dere spare dere å lage en artikkel om det. Når dere har noe nytt, og mer håndfast, versågod å spytt ut en artikkel, men dette fikk vi vite i går...

 

Ja, man må vel bare forby artikler siden noen vet om det?

Jeg visste ikke om dette siden jeg bruker tek.no som informasjonsside, og har ikke oppdatert meg på en uke.

Så dette er nyttig informasjon for meg (og mange), uansett om du allerede visste om det eller ikke.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...