Gå til innhold

Packard Bell ENE3255


DrErling

Anbefalte innlegg

Er packard bell PB ENE3255 for 12995,- på elkjøp en god handel?

 

specs:

 

En kraftig bærbar pc med AMD Athlon XP Mobile 2500+ prosessor. 512 Mb DDR-ram som kan bygges ut til 1024 Mb. 40 Gb harddisk gir god lagringsplass. Har TV-utgang for å kunne se dine filmer på en større skjerm. Klargjort for internett via analog telefonlinje og bredbånd. Rask overføring av foto og musikk med 4-i-1 kortleser, brenn dine egne filmer med den integrerte CD/DVD-brenneren og få din private bærbare kino! Med elegant design og kraftig ytelse gir EasyNote E hjemme-PC-bruk en ny dimensjon.

 

Link til maskinen

 

DrErling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dinside.no/php/art.php?id=89781

 

Her leser jeg at DinSide på det sterkeste anbefaler denne maskinen. Den har Centrino prosessor og scorer 10/10 i batteritesten. Centrino 1.4 er vel hakket raskere enn en XP2500+ (de sammenligner jo centrino 1,6 med 2.4Ghz desktop p4)

 

Det eneste som trekker ned på Tundraen i forhold til Packard`n er at PB har dvdbrenner, 512mb minne og XP installert.

Bare for å få OS og 512mb minne på tundraen så må man ut med 15000,- og mangler da fortsatt dvdbrenner.

 

Det er en kammerat av meg som har handlet på elkjøp i går. Jeg tror nok JEG ville gått for tundraen da jeg ikke har behov for en bærbar dvdbrenner, men han skal bruke den som desktop erstatter og da får han temmelig mye for pengene med PB`en....

 

Uansett, takk for tipsene alle sammen!

 

Medisinmannen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...