Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være at bios er satt til default når du sølte slik at vifta kjører på full fart eller det kan være at bios er blitt corrupt og du må du må kjøre en bios flash fra dos..

Det kan også være at det er brukt kjøle pads på gpu og cpu viss disse har tatt til seg fuktighet så er de ødelagte,og da vil jeg anbefale artic-silver 5 kjølepasta.

Og det kan også være dritt på kjøleribbene som sperrer for luft..

Søker du på youtube så finner du div fix guider til pc din..

http://www.youtube.com/results?search_query=sony+vaio+vpceb+disassembly&oq=Sony+Vaio+VPCE&gs_l=youtube.1.1.0l10.38274.38274.0.41859.1.1.0.0.0.0.331.331.3-1.1.0...0.0...1ac.2.11.youtube.B8t-ZRkjm8Q

  • Liker 1
Lenke til kommentar

post-150691-0-98142200-1367352073_thumb.jpg

 

Byttet kjølepasta, ble litt bedre :-) usikker på om jeg fikk lagt den optimalt, bare presset på en liten ert på hver overflate? Såg at den gamle kjølepastaen så var det utrolig mye og mye at det var presset langt utenfor kantene, er dette bra?

 

Uansett, renset støv og la på ny kjølepasta, litt mer stille med rundt 38grader ved skolebruk (word+chrome) også litt under 50 med skype åpent.

 

brukte artic-silver 5 kjølepasta som anbefalt :-)

 

Ikke gjort noe med BIOS eller SSD enda, men tar det litt etterhvert da jeg får tid.

Endret av Krabbepimpen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...