Gå til innhold

abit nf7-kort - forskjeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer som VATN sier, det er faktisk fjerde versjon av kotet.

 

Selv har jeg hatt utrolig dårlig erfaring med dette kortet spesielt, og nforce2 chipsettet. Jeg har selv hatt 2 nf7-s v2 kort i huset, begge doa. Har også prøvd et msi delta kort med nforce2 chipset, og det var også doa fra komplett. En kompis av meg hadde nf7-s v2, og klokka det litt for høyt så systemet nekta å boote. Resetting av bios, frakobling av bios batteri, holding av del under boot... ingenting hjalp. Kortet var rett og slett dødt.

Så med andre ord kan jeg ikke annet enn å råde folk til å styre unna nforce2 hk og heller kanskje ta en titt på kt600? Har selv hatt et kt333 kort lenge, det har bare vært plankekjøring :roll:

Lenke til kommentar
Stemmer som VATN sier, det er faktisk fjerde versjon av kotet.  

 

Selv har jeg hatt utrolig dårlig erfaring med dette kortet spesielt, og nforce2 chipsettet. Jeg har selv hatt 2 nf7-s v2 kort i huset, begge doa. Har også prøvd et msi delta kort med nforce2 chipset, og det var også doa fra komplett. En kompis av meg hadde nf7-s v2, og klokka det litt for høyt så systemet nekta å boote. Resetting av bios, frakobling av bios batteri, holding av del under boot... ingenting hjalp. Kortet var rett og slett dødt.  

Så med andre ord kan jeg ikke annet enn å råde folk til å styre unna nforce2 hk og heller kanskje ta en titt på kt600? Har selv hatt et kt333 kort lenge, det har bare vært plankekjøring :roll:

 

hehe, finnes ikke grenser for hvor mye du har sitti å sutra på msn.

Enten er vel korta no dritt ellers er det komplett som ikke kan å behandle dem ordentlig :roll:

Lenke til kommentar

Tja, har vel egentlig tro på at komplett gjør sitt beste for ikke å sende ut defekte hk.. (håper det i hvertfall :-?)

 

Jeg mener å ha lest på flere forskjellige sider at nforce2 korta er fulle av feil. Joda, jeg hører at folka som har 100% fungerende kort synes det er knall, men hva hjelper vel det hvis det kun er en liten brøkdel av korta som fungerer 100%? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...