Gå til innhold

Installasjonproblemer med Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvordan er dette på noen som helst måte til hjelp? Hvordan vet du i det hele tatt at det er operativsystemet som har skylden? Man kjøper ikke ny bil bare fordi du har problemer med bremsene på bilen din liksom.

Det kommer an på om bilen er verdt mer eller mindre enn reparasjonskostnadene.
Lenke til kommentar

Linux og Windows er operativsystem som aldri vil rekke opp til OS X.

Har jeg ikke sakt heller, sier bare at å bytte operativsystem vil fiske dette konkrete problemet.

Er enig i at Windows er en jævla søppelhaug (bruker det selv), men Linux er mye bedre enn både Windows og Mac OS X kombinert. Lær deg Linux så kommer du til å få sjokk over hvor lettvint og smart alt er.

Endret av Soiarn
Lenke til kommentar

Problemet er enda ikke løst. Jeg prøvde å gjøre det som stod der, men det fungerte ikke da jeg endret det og lagret. Så jeg prøvde å avinstallere programmet, og så installere det på nytt igjen, men problemet kom da tilbake, og nå får jeg ikke lastet ned programmet før den boksen kommer opp. Filen "registry.vdf" inneholder mye mindre nå, enn før jeg avinstallerte. Og det er også eneste fil som dukker opp når jeg søker dette: ~/Library/Application Support/Steam.

 

Noen som vet hvordan problemet kan fikses? Eller kanskje hvordan programmet helt kan fjernes fra maskinen, så jeg kan starte på nytt. (Er det ikke bare til å dra programmet fra "programmer" i finder til papirkurven så er det avinstallert da?).

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Problemet er enda ikke løst. Jeg prøvde å gjøre det som stod der, men det fungerte ikke da jeg endret det og lagret. Så jeg prøvde å avinstallere programmet, og så installere det på nytt igjen, men problemet kom da tilbake, og nå får jeg ikke lastet ned programmet før den boksen kommer opp. Filen "registry.vdf" inneholder mye mindre nå, enn før jeg avinstallerte. Og det er også eneste fil som dukker opp når jeg søker dette: ~/Library/Application Support/Steam.

 

Noen som vet hvordan problemet kan fikses? Eller kanskje hvordan programmet helt kan fjernes fra maskinen, så jeg kan starte på nytt. (Er det ikke bare til å dra programmet fra "programmer" i finder til papirkurven så er det avinstallert da?).

 

Takker for svar! :)

Tullebukk.

 

Slett alle filene i "Steam" mappen untatt Steam.exe og Steam.dll, og slett alle mappene untatt "steamapps". Deretter starter du Steam vanlig...

 

At du ikke har funnet det ut tidligere. xD

Edit: Er vel noe annet en .exe på mac...

Endret av Soiarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...