Gå til innhold

Installasjon fra minnepenn


Anbefalte innlegg

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg prøver alikevel..

 

Har fått en mindre Lenovo bærbar pc som ikke har cd-rom og har tenkt å installere Win8 på den via minnepenn.

 

Men jeg har bare en penn å 16GB som jeg bruker i det daglige.

 

Kan jeg fjerne det som ligger på dnne og gjøre den bootable via Win7 USB Tool til installasjonen - og så formatere den etterpå så jeg kan bruke sticken til dokumenter på vanlig måte etterpå?

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet? Sitter klar her :w00t:

 

KORT: JA

LANG: Du kan ikke formatere minnpennen før installasjonen er ferdig, men du kan muligens putte inn private filer som du trenger sammen med install filene, hvis det er slik at du skal transportere filer på samme stick SAMTIDIG med at du har gjort den bootable

Endret av Karamell2
Lenke til kommentar

KORT: JA

LANG: Du kan ikke formatere minnpennen før installasjonen er ferdig, men du kan muligens putte inn private filer som du trenger sammen med install filene, hvis det er slik at du skal transportere filer på samme stick SAMTIDIG med at du har gjort den bootable

Takk for svar

 

Tenkte jeg bare la dokumenter på skrivebordet på pcen jeg skal lage denne bootable-sticken på, også formaterer jeg sticken etter installasjon på ny pc er ferdig - også hiver dokumenter over igjen.

Da burde jo det funke bra? :)

 

Har ikke bruk for å ha dokumenter på sticken samtidig som den er bootable..

Lenke til kommentar

Takk for svar

 

Tenkte jeg bare la dokumenter på skrivebordet på pcen jeg skal lage denne bootable-sticken på, også formaterer jeg sticken etter installasjon på ny pc er ferdig - også hiver dokumenter over igjen.

Da burde jo det funke bra? :)

 

Har ikke bruk for å ha dokumenter på sticken samtidig som den er bootable..

 

YESS ! Det vil fungere helt topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...