Gå til innhold

Nattevandreren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takker Tor :) Det ble litt tankearbeid i forkant - tåka skulle med, stjerneeffekt på lysene (liten blender) og ikke minst at det ble litt løping frem og tilbake for å foreta bevegelsene til personen. Det kom noen folk forbi i det jeg styrte på som værst - trodde sikkert jeg var passe tullete :)

Endret av Jan Høydal
Skrevet

Takker Tor :) Det ble litt tankearbeid i forkant - tåka skulle med, stjerneeffekt på lysene (liten blender) og ikke minst at det ble litt løping frem og tilbake for å foreta bevegelsene til personen. Det kom noen folk forbi i det jeg styrte på som værst - trodde sikkert jeg var passe tullete :)

Ja Jan det er bare og stå på så får folk synest vi er heilt på jorde der vi styrer på som værst :thumbup::)

Skrevet

DAGENS BILDE:

En fin og dyster stemning over bildet blir forsterket av den trykkende mengden natt over motivet, i øverste del av bildet. Motsetningene mellom lyset som lyser opp i mørket, og den lange eksponeringen som visker ut detaljer er både visuelt og konseptmessig interessant, og gir bildet en dybde som ikke bare er visuell, men i tillegg stiller masse spørsmål. Et bilde man ikke blir lei av med det første! Veldig bra!

Skrevet

Det var svært hyggelig å bli valgt ut som Dagens Bilde. Følte selv at det satt ganske bra og har fått en del tilbakemeldinger på privaten som bla går på det du sier om at man stiller seg en del undrende spørsmål av å betrakte det. Da er det ekstra kjekt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...