Gå til innhold

bør jeg velge win7 ultimate eller win8 pro?


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

hva burde jeg velge? har en disk med win7 ultimate, men har litt lyst på win8 så tenker å kansje ta det. operativsystemet skal installeres på denne ssd'en http://www.komplett....aspx?sku=750724

hva burde jeg velge og hvorfor?

pc'n blir mest brukt til minecraft, css, cod og lignende

kansje litt redigering, office osv

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Win8, jeg har hatt det siden di første versjonene kom ut (developer preview, consumer...) og har så og si vært fornøyd med det meste. Windows 8 har endret veldig mye, det er veldig mye å sette seg inn i w8 for det er mye som er forandret, men det er noe som du blir fort vant til.

W8 er veldig rask på oppstart, jeg bruker harddisk, den er ganske så rask med det.

Hvis du har SSD vil det gjøre opplevelsen ganske så mye bedre! W8 er veldig god på flere skjermer, antar du kommer til å mange skjermer en gang til i tiden. Så jeg anbefaler Windows 8.

Mange her kommer sikkert til å si W7 fordi kanskje di ikke har hatt w8 lenge nok eller ikke prøvd i det hele tatt. Men jeg syntes du skal gjøre ett forsøk på Windows 8, jeg :)

Lenke til kommentar

Windows 7 fungerer jo utmerket, så om du har en kopi, hvorfor ikke bruke den?

Windows 8 virker noe uferdig fortsatt, med en del barnesykdommer. Jeg har opplevd at mange jeg kjenner har hatt mange merkelige problemer med Windows 8 i den siste tiden.

Men feil skjer jo i Windows 7 også.

 

Men det er jo generelt lite som du virkelig trenger i Windows 8, i alle fall nå. Det er jo likevel et nyere operativsystem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...