Gå til innhold

[Løst] Hvorfor er HTC One SV Blue dyrere enn S Black?


Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hvorfor Komplett.no skal ha ~600 spenn mer for HTC One SV Blue enn HTC S Black, som papiret ser ut til å slå Blue'n på de fleste specs?

  • CPU (1.5 vs 1.2 GHz)
  • Kamera (8 vs 5 MP)
  • Minne (16 vs 8 GB)

Link til sammenlikning

 

Tar gjerne en diskusjon på disse to telefonene, og veldig interessert i å høre tilbakemeldinger

fra folk som eier en av disse!

 

Edit: Hm... ser nå at Black'en har 3G mens Blue'n har 4G. Er dette "det eneste"?

Endret av Nilzor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg hvorfor Komplett.no skal ha ~600 spenn mer for HTC One SV Blue enn HTC S Black, som papiret ser ut til å slå Blue'n på de fleste specs?

  • CPU (1.5 vs 1.2 GHz)
  • Kamera (8 vs 5 MP)
  • Minne (16 vs 8 GB)

Link til sammenlikning

 

Tar gjerne en diskusjon på disse to telefonene, og veldig interessert i å høre tilbakemeldinger

fra folk som eier en av disse!

 

Edit: Hm... ser nå at Black'en har 3G mens Blue'n har 4G. Er dette "det eneste"?

Det er vel 4G som skal være argumentet for SV, ja. Bortset fra det har den dårligere specs på det meste. Mener skjermen også bare er 480p mot 540p på S.

Lenke til kommentar
Mener skjermen også bare er 480p mot 540p på S.

 

Det stemmer. Men så har SV'en støtte for ekstra minnekort, det har ikke S'en. Jaja det blir som du sier - 4g er selling point her. I tillegg til designet. Som jeg må innrømme er ganske sexy :) Fant forøvrig SV'en til 3000 på Lefdal.

Lenke til kommentar

Det stemmer. Men så har SV'en støtte for ekstra minnekort, det har ikke S'en. Jaja det blir som du sier - 4g er selling point her. I tillegg til designet. Som jeg må innrømme er ganske sexy :) Fant forøvrig SV'en til 3000 på Lefdal.

 

Grunnen til at den også er dyrere enn så lenge er at SV er en nyere telefon kontra S som begynner å få grått skjegg :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at den også er dyrere enn så lenge er at SV er en nyere telefon kontra S som begynner å få grått skjegg :)

 

Innså det etterhvert også. Teit at det skal ha noe å si men sånn har det vel alltid vært.

 

Ellers har jeg begynt å sikle så smått på HTC One også selvsagt... Egentlig en prisklasse over det jeg hadde tenkt meg, men herregud for en telefon da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...