Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortsatt forelsket i ei jente som akkurat har mistet følelsene for meg


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er en gutt på 18 år som strever å bli kvitt følelsene for ei jente som akkurat har "gjort det slutt" med meg.

 

Alt ligger tilbake i september/ oktober, da jeg igjen ble forelsket i denne jenta, hun hadde akkurat gjort det slutt med sin kjæreste, og slett da i etter tid med dette. Jeg har vært en god og nærme venn med henne før forholde hun hadde med den andre gutten, så naturligvis støttet jeg henne. Det hele endte med at jeg selv ble forelsket i henne, og jeg husker ikke helt hvordan det startet, men tror jeg ble med henne på hybelen etter fest og spurte om hun vill være sammen med meg, det jeg fikk til svar var at hun ikke var klar for det enda, men hun ville ha sex med meg den kvelden.

 

Senere har vi snakka mye i sammen og det endte med at jeg gren meg til å få henne ( vet det er svakt). Etter det ble det så jeg besøkte henne på hybelen 1-2 ganger i uka. Jeg spurte om hun ville ha et forhold på Facebook, men fikk aldri noe klart svar, tror hun nevnte noe om at sist hun hadde forhold på facebook så gikk det til helv**e og at hun ikke ville at dette skulle gå sånn.

 

Etterhvert som jeg ble mer og mer avhengi av henne, og ikke fikk treffe henne like ofte, fikk jeg det jeg vil kalle småparanoide tanker om at hun kanskje kunne være på noen andre på fester osv, så jeg passet på at jeg var på de samme festene som henne og alt gikk som normalt.

 

Men jeg syntes fortsatt at hun virka litt passiv, hun var ikke med meg hjem, og jeg var ikke med henne hjem, kun på hybelen. Jeg sa aldri direkte til henne at jeg var litt redd for at hun drev med noen andre, eller viste tegn til det, men tilslutt snakket hun mindre og mindre til meg, og på en fest for 2 uker siden så så hun ikke på meg en gang. Jeg dro hu med ut for å snakke med henne, så sa hun at jeg la alt for mye press på henne (var beruset, husker ikke alt vi snakka om), og at det var russetid og at hun var usikker på følelsene. Det hele endte med at hun begynte å grine, så jeg trøsta henne og spurte om hu ville være med hjem, i og med at mitt hjem kun var 1 mil unna, mens hybelen hennes var 5 mil unna, men hun ville på hybelen så jeg betalte en tusen lapp for å få henne ditt hun ville. (jeg er en fattig student)

 

Dagen etter hadde vi en seriøs samtale om at forholdet ikke lengre kunne vare, med veldig mye grining. Mest pga at det var russetid og hun vil være fri! Men iallefall så var den dagen den tristeste dagen i mitt liv, alt var svarthvit og jævlig, og det er fortsatt sånn, bortsett fra da jeg henger med venner og har det gøy, så kommer jeg litt bort fra det.

 

Nå i Påsken har jeg slitt med at jeg er stressa og nervøs og veldig lite søvn. Det har tilogmed gått så langt at jeg har fått elveblest (røde merker over hele kroppen som kommer av stress)

 

Har egentlig en lengre historie, men det her er det minimale jeg kan få pressa den sammen. Men hun sier til meg at jeg er en helt fantastisk gutt, og den jenta som får meg kommer til å være lykkelig. (jeg har ofra veldig mye for henne, som ikke er nevnt i teksten)

 

Dette påvirker også mitt sosiale liv, skole osv..

 

Jeg forventer ikke å få noe svar, men tusen takk til du som har tatt deg tida til å lese dette.

 

Ps: Alle andre jenter som jeg har møtt er helt fargeløse, er bare hun som spruter ut farger. Anonym poster: 6d4436e775d1e305ee66aa8f92c46727

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg pleier vanligvis ikke å svare på tråder her. Men ser faktisk ut som vi begge er i helt identisk situasjon. Bare at jeg tror at jeg ikke var forelsket i personen, bare at jeg har begynt å utvikle følelser for hun.

 

Grunnen til at personen i mitt tilfelle visstnok mistet følelser for meg var på grunn av jeg maset for mye. Nå skal ikke jeg påstå bombastisk at det ikke er tilfelle, men mistenker at det er kommet en ny personen i hennes liv.

 

Har nå vel egentlig ingen tips til deg, da jeg egentlig opplever noe av det samme som deg. Har dog ikke gått så veldig utover skolen enda, men har gått en god del utover over søvnen min, da jeg ligger å tenke utrulig mye.

 

Med det som har fungert hittil er å sysselsette meg selv, derav trene, game, henge med venner og ta seg ei fylla.

 

Du får ha lykke til, så går det nok over av seg selv etterhvert. :)Anonym poster: ce080b10a7eb5b979867a60aea5b59e3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...