Gå til innhold

Black Ops 2 PS3

omarsbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1.55 er jo ingenting, pleier som regel ha 3 og no.... Så vil ikke si det er hacking eller cheating å ha de statsa. Men spiller nå ikke BO2 lengre, bare Black ops 1. Men snart tar jeg nok en pause fra COD.

Endret av Chocolate-Monster
Skrevet

Hvordan vet du det?

Det finnes mange gode folk der ute og om du kaller det å hacke om man får over 1,55 i KD så lurer jeg på hva du kaller meg eller noen andre når vi får sånn 25 er meste på min KD og andre på 40-50KD. Ikke alle som er så gode hacker.

Første matchen min på BO2 fikk jeg 25/4. Jeg spiller PS3 da, men jeg hacker ikke og har ikke opplevd hack.

Skrevet (endret)

Hva faen? Kom deg ut av hulen å se lyset. Retard. People these days.

det der standup showet ditt er dårlige greier gitt, du bør komme med noe bedre neste gang...

Endret av 64Zombie
Skrevet (endret)

Se på deg selv da, du kommenterte dette kl 03:16, det eneste du gjør er å sitte foran pcen...

har ingen problemer med å se meg selv, menn det har vel du din booster og save fil cheater... og nei det er ikke en pc, menn en tablet. det er folk som jobber på natta å vettu.

Endret av 64Zombie
Skrevet

Se på deg selv da, du kommenterte dette kl 03:16, det eneste du gjør er å sitte foran pcen...

Dritt i denne zombien. Han er bare ute etter å lage kvalm over alt. Er det noen som liker noe han ikke liker, får du vite det på gamer.no.

Skrevet

Dritt i denne zombien. Han er bare ute etter å lage kvalm over alt. Er det noen som liker noe han ikke liker, får du vite det på gamer.no.

å se tøffingen er her.. som skal blande seg inn i allt, spesielt etter at xbox ble eid i media.... hahaha!

Skrevet

Jeg har også på følelsen at du er litt ute etter noen å diskutere med.

Denne tråden ble ihvertfall bare helt offtopic nå.

Ja Xbox er jo ikke noe å skryte av akuratt, men om han liker det er det jo greit,

Jeg ser fram til PS4 nå!

Skrevet

å se tøffingen er her.. som skal blande seg inn i allt, spesielt etter at xbox ble eid i media.... hahaha!

Er ikke rart noen blander seg inn når zombien rager over alt. hahahaha

Skrevet

Det begyte med at jeg spurte om noen ville spille med meg, så sier han jeg bruke savefile eller noe, dunno wat it is engang... Han må komme seg ut av hulen -_-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...