Gå til innhold

Erfaringer rundt korttidsutleie


KompleX

Anbefalte innlegg

Jeg har en leilighet på 42kvm i Bergen med en relativt god standard, og ønsker å leie den ut i sommermånedene. Dvs juni, juli og august. Har noen erfaringer rundt dette? Hva slags inntekter kan jeg forvente, og bør det gjøres privat eller gjennom et firma? Isåfall, hvilket?

 

Google gir litt halveise svar, så jeg hadde satt pris på om noen kunne dele egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi leide ut huset vårt her i bærum for ca 3 uker til noen venners venner for noen år siden. Fikk ca 5000kr ( de folka var halveis bekjente ) Personlig syns jeg at det egentlig var helt forjævlig. LIker ikke at fremmede folk skal snoke rundt i mitt hus. Jeg brukte mange timer på å gjemme alle private ting ned i kjellern...

 

Så hvis du/dere ikke får en god pris hadde jeg droppa det:)

Lenke til kommentar

Vi leide ut huset vårt her i bærum for ca 3 uker til noen venners venner for noen år siden. Fikk ca 5000kr ( de folka var halveis bekjente ) Personlig syns jeg at det egentlig var helt forjævlig. LIker ikke at fremmede folk skal snoke rundt i mitt hus. Jeg brukte mange timer på å gjemme alle private ting ned i kjellern...

 

Så hvis du/dere ikke får en god pris hadde jeg droppa det:)

 

Tre uker for fem lapper? Satser på at prisen ble slik fordi de var bekjente, for det var igrunn skuffende lite. Syns ellers ikke det er så ille at folk snoker rundt, da jeg uansett har nok med bodplass til å gjemme ting bort i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...