Gå til innhold

Koble iPhone4 3G til pcen


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en iPhone 4 med oppdatering 6.0.1.

 

3G på iPhone funker perfekt her jeg er nå (hytta), men problemet er at når jeg skrur på "Delt nett" så kommer nettverket opp på pcen. Pcen kobler seg opp mot nettverket, men det kommer bare en error, som tilsier at det er "begrenset tilgang".

 

Det står på pcen at det er 5 "streker" og et advarsels ikon. Når jeg akkuratt har koblet til er det en en ipv4 adresse men ikke ipv6, etter kanskje sånn ca 10 sek kommer ipv4 adressen borte og jeg hat null tilgang til nettet på pcen. Mens det enda funker på iPhonen. Selv om pcen er koblet til nettet.

 

Hvordan kan jeg få 3G på iPhonen til å funke på pcen? Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Delt Internett fungerer ikke på Iphone 3G og iphone 3GS selv om de støtter nye oppdateringer på IOS !

Du må minst ha iphone 4 som første modell som støtter delt Internett !

Jeg har ikke fått noe klart svar på hvorfor så det er muligens andre på forumet som kan svare med også på dette

 

Lenke til kommentar

Delt Internett fungerer ikke på Iphone 3G og iphone 3GS selv om de støtter nye oppdateringer på IOS !

Du må minst ha iphone 4 som første modell som støtter delt Internett !

Jeg har ikke fått noe klart svar på hvorfor så det er muligens andre på forumet som kan svare med også på dette

Han har jo en iPhone 4.

 

Det samme skjer til meg når jeg kobler på Samsung Tab 10.1 og Nexus 4, men etter noen minutter så fungerer det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...